Hjälp med mobiler

Vilken 3G lur e bäst?

• Antal röstningar
    0
Röstade på P1i jag.
Dels för att jag anser att den telefonen är den som ger dig mest för pengarna, men även för att den känns mest "ihopskruvad"

Har använt mig av samtliga telefoner på jobbet, och P1:an är den enda som gett mig mersmak.
N95 känns för plastig, och för buggig, trots uppdateringar. Är nog en av dem vi skickar mest på service :gnissla
K850 är helt okej, men känns lite för tjock och skumt designad? :va

Så mitt val faller helt klart på P1! Bara att köpa! :tummenupp

Jag har uppdaterat programvaran 4gr! :fakta

Hoppsan. Då skulle man kunna anta att det är något annat hårdvarurelaterat fel i den då. Vore jag du skulle jag lämna in den och få den fixad. Måndagsexemplar kanske.

Jag tycker det är dåligt att man inte kan ladda ner uppdaterad mjukvara via telenätet, eller åtminstone via en dator. Finns det ingen av dessa uråldriga nallprånglare som klarar avatt fixa det?

Köp en iPhone när den kommer med 3G...

Det går faktiskt att göra via nätet numera på dom flesta telefoner. Den SE jag har nu säger själv till en gång i månaden eller så att den vill ut och kolla efter uppdateringar. Klickar jag på OK så kollar den själv via 3G nätet om det finns någon ny programvara. Urbra funktion. Och den har varit väldigt nödvändig eftersom vi har haft ganska stora problem med våra SE-telefoner. Dels att dom tappar samtal, startar om sig titt och tätt (även under samtal) och ibland också svarat av sig själva. Utan att avge så mycket som ett endaste pip som ringsignal. Inte så bra om man sitter som konsult och diskuterar mer eller mindre företagshemligheter och någon ringer upp.

Vad gäller uppdateringsfunktioner så ligger inte Nokia så långt efter.

Last edited:
Nyheter
Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...