Hjälp med min hemsida

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Hallå där alla RR fantaster, skulle behöva lite synpunkter och gärna lite förslag till min hemsida. Hur kan den förbättras och hur får man den att se mer "levande" ut?? :va

www.varvstoppracing.com

Vore mer än tacksam för lite idéer och synpunkter. :Bugar :tummenupp

Behövs ej mer, stilren så det räcker! Man ska inte ha en massa blinkande krims-krams & färgglada typsnitt, det blir bara "tivoli" av det hela då!

Möjligtvis kan du anpassa storleken på dina sidor så de passar till olika skärmupplösningar, hos mig med 21" skärm så blir det lite opropotioneligt!

Ser mycket bra ut :tummenupp Snabb är den också. Låt bli "levande"-tjafset och fortsätt med innehållet istället.

En grej bara. Det verkar som om en av bilderna tillhör en känd fotograf. Du har ju säkert redan betalat för visningsrätten antar jag men det ser ju väldigt skumt ut med ett externt "copy right" liksom.

/h

ett tips.

det saknas information om hojjen

annars verkar sidan okej :tummenupp

man ska köra på sommarn......data kan man trösta sig med på vintern (och dubbdäck)

#Olsson# skrev:
En grej bara. Det verkar som om en av bilderna tillhör en känd fotograf. Du har ju säkert redan betalat för visningsrätten antar jag men det ser ju väldigt skumt ut med ett externt "copy right" liksom.

/h

Namnet e kvar efter överenskommelse...

Man undrar vad syftet med sidan är. Vad är budskapet och vem är det riktat till?

Fler, större och bättre bilder överallt.

"Varvstoppracing" är inget bra namn. Ditt eget namn borde stå stort och snyggt högst upp på sidan.

"Raceloggar" begriper knappt jag vad det är. Någon som inte redan tävlar har inte en aning. Var tydlig!

Ta bort länksidan. Du vill väl inte att en besökare ska klicka sig någon annanstans?

Övergripande: synintrycket är för neutralt. Mer racing!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back