Hjälp med min 954a....!

Sweppe

Medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
KTM 1290 super duke -20
Tjena alla stunters....

Jag fick lite problem med min hoj idag!
Klantade till det lite vid en 12a så jag slog dit och slog sönder ringen runt startnycklen "startspärren"
E det någon som vet hur man gör för att koppla förbi den så e jag taksam för svar "Via PM"
Känns som att den inte behövs på en stunt hoj!

Personen som ger mig svaret kan få uppgifterna på hojen och se att den inte är stulen eller liknande!

Tacksam för snabbt svar

//Micke

Last edited:
Tror inte att du kan koppla förbi denna utan du bör besöka närmaste Honda återförsäljare och snacka med dem hur du på bästa sätt kan lösa detta.
Alt. köpa ett helt nytt kit på skroten med tändningslås, HISS system, CDI-box, nycklar, ja rubbet.

Sweppe skrev:
2209917 Tjena alla stunters....

Jag fick lite problem med min hoj idag!
Klantade till det lite vid en 12a så jag slog dit och slog sönder ringen runt startnycklen "startspärren"
E det någon som vet hur man gör för att koppla förbi den så e jag taksam för svar "Via PM"
Känns som att den inte behövs på en stunt hoj!

Personen som ger mig svaret kan få uppgifterna på hojen och se att den inte är stulen eller liknande!

Tacksam för snabbt svar

//Micke

Tjena på dig!

Den måste sitta där, annars startar inte hojjen. men att köpa en ny är inte dyrt, då det är "antennen" som sitter runt låset. så du kan köpa en på skroten om det finns någon kvaddad 954:a

// Nicklas

Nickl@s skrev:
2211348 Tjena på dig!

Den måste sitta där, annars startar inte hojjen. men att köpa en ny är inte dyrt, då det är "antennen" som sitter runt låset. så du kan köpa en på skroten om det finns någon kvaddad 954:a

// Nicklas

vet någon som kommer att bli mycket glad när han läser detta. hör av dig när det är dax att komma ner igen nicklas.

mvh bruno

Nickl@s skrev:
2211348 Tjena på dig!

// Nicklas

Tjena...

Detta var glädjande nyheter... :pannkyss
Jag trodde detta skulle bli en dyr historia men kanske kommer undan ganska rimligt ändå om det bara är en antennen.... Trodde det var en "mer" viktig del.

Chrille R1: Tack för tipset har mailat dom nu... Hoppas dom har den kvar och att den är hel.

Jag fattar inte hur den kan ha gått sönder för allt annat på styret har klarat sig. Mycket märkligt.

Tack nu för allt MVH Micke

bättre du köper dig en 125a å håller dig på 2 hjul :hihi nä hoppas d går bra för dig sweepe...

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025