Allvarligt alltså, varför sitter hon inte på planet? Bye bye helvete, hej igen paradiset liksom.
En 40 årig ensamstående Latinokvinna med barn har det förmodligen betydligt bättre i borås
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allvarligt alltså, varför sitter hon inte på planet? Bye bye helvete, hej igen paradiset liksom.
Tråkig situation men ett tips är att hota med att anmäla dem samt ha med en sammanfattning som beskriver lagen om diskriminering till hyresvärden, om det går så långt att de vägrar hyra ut.
De måste kunna uppvisa giltiga skäl till varför hon inte får hyra och det är inte alltid så lätt som hyresvärd att hitta på skäl till det, åtminstone inte om det finns lite lägenheter att välja på.
Är det något jag inte fattar så är det hur någon levande varelse över huvud taget kan åka från världens bästa land till ett av de absolut sämsta i västvärlden. Jäkligt trist med den uppkomna situationen, varför flyttar hon inte hem till USA och skiter i det här jävla sosselandet? I och för sig så är USA också ett sosseland med han Hussein som blev President, men mindre sossigt än här i alla fall.
En 40 årig ensamstående Latinokvinna med barn har det förmodligen betydligt bättre i borås
Struntprat, hon är ju läkare ffs. Kanske tjänar en halv miljon till med några fjuttiga 20% i inkomstskatt i paradiset. Vad tjänar en läkare i Sverige? Som en sopgubbe ungefär kan jag tänka mig.
Hon tjänar 600k sek per år här och $200k där, ungefär.
Det var iofs en par år sedan nu så det har säker gått upp till $250k där.
Hur ser kostnaden ut för mal-practice insurance?
Jag kommer inte från Borås från början och har märkt att Boråsare är väldigt speciella..
En sorglig historia i en sorglig stad där Pinocchio ska vara ansiktet utåt.. I detta fallet får väl den långa näsan stå för fastighetsägarna..
Vet faktiskt inte. Men den betalar ju arbetsgivaren iaf.
Är du hundra på det? Så har inte jag förstått det på mina läkarpolare här...![]()
Baserat på denna tråd verkar Borås fastighetsmarknad väldigt, väldigt konstig.![]()
Hyr en lägenhet i andrahand tillsammans, säg att du är sambo eller något. Du behöver ju aldrig vara där för det![]()
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |