Hjälp med julklapparna

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Gott folk. Julen närmar sig med rasande fart och det är dags att börja fundera på julklappar..

Jag skulle vilja ha tag på en väggalmanacka med cyklingsbilder typ DH, Freeride och XC att ge min far i julklapp. Någon som vet vart man kan hitta det?

Sen ska jag köpa något litet för ca 200kr till min flickvän oxå.. Några ideer? Helst rumsrena...

Jag måste ju säga att "upplevelser" är nästan överlägsen julklapp/present tycker jag! Kanske svårt att hitta något bra alternativ för 200 kr. Kläder vill iaf inte jag ge bort med risk för att de inte skall gillas men användas iaf för att inte såra. :3freak
Köp en skiva! :banana

Paketet till tanten tror jag kommer att lösa sig. cd-skiva var en bra ide.. tänkte inte på att man kan köpa musik..

Dock är det almanackan jag verkligen vill ha tag på.. Har sökt men inte funnit.. är inte så inne i cykelvärlden.. Måste ju finnas någonstans..

Simp skrev:
Dock är det almanackan jag verkligen vill ha tag på.. Har sökt men inte funnit.. är inte så inne i cykelvärlden.. Måste ju finnas någonstans..
Har du kollat med butiker som säljer dylikt?

Esquire skrev:
Har du kollat med butiker som säljer dylikt?

Det vimmlar inte av sådana butiker i kristinehamn.. Har kolla både i cykelaffärerna´(vi har 2) och i bokhandlarna (även dessa har vi 2 av). Sen finns det säkert en massa bra hemsidor som säljer dylikt men det är ju dessa jag vill har tips om...

Jadu köpa presenter till tjejer är inte roligt..
Måste köpa ett nytt halsband till henne, då jag råkade ha sönder hennes förra vilket hon också fick av mig...Men jag ska nog ge henne ett presentkort på en helkropsmassage, kanske lite väl tråkigt..men kläder och sånt går ju bort direkt..

Andra förslag?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...