Hjälp med julklapp

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
Hej! Juletider närmar sig med stormsteg och paniken börjar sakta komma krypandes. Jag har suttit och funderat länge över vad man ska köpa till flickvännen. Vad har ni för tips?

Det ska gärna vara något fint, en tröja känns inte så romantiskt om man säger så. Jag har bara kring 800 som jag kan "slösa" på henne.

Flickor på SH, träd fram och hjälp en liten snorvalp, vad skulle ni vilja ha? Jag vet jag är risig som inte kommer på nått själv, men men..det får jag ta.

MVH// Ola

Du är 18, då gissar jag att hon är 16-18år.

Kan du inte köpa några snygga byxor och belgisk choklad eller något? :va

Vad du än bestämmer dig för att köpa, så köp dessutom 3 röda rosor, den dyrare, finare varianten som man hittar för 30-100kr / st hos blomsterhandlare.

Det kan få de flesta flickor att tycka en stickad tröja är romantisk :)

Annars är väl tipset ett fint halsband om hon inte har något, fin kedja med ett hänge som kanske betyder något för henne just.

Smycken och/eller parfym har varit uppskattat hos min tjej (antar jag, hon har inte klagat). Dock är det ju inte så orginellt..

Om du köper kläder så se till att du får rätt storlek annars har helvetet en tendens att braka lös. Tro mig :huvet

zoddri skrev:
Om du köper kläder så se till att du får rätt storlek annars har helvetet en tendens att braka lös. Tro mig :huvet

He he! Om du är osäker på storleken köp det mindre alternativet. Hmmm. Lurigt. Inte så säkert ändå.
För litet: Hon känner sig fet och blir arg på sig själv.
För stort: Hon tror att du tycker hon är tjockare än vad hon är. Blir arg på dig. Obs, inget av fallen har något att göra med om hennes verkliga vikt.
Pest eller kolera mao. Men jag är varken tjej eller dr Phil.

Hon är 12....Hon är 18 ni kan vara lugna haha. Jag köpte henne ett halsband och örhängen i födelsedagspresent. Kan inte köpa smycken igen, blir så tråkigt.

Vad skulle ni säga om ni fick en biljett till en konsert som gick mitt på sommaren? Hon är ett väldigt stort fan utav Lars Winnerbäck. Kanske tillsammans med en tröja eller något liknande (hon har en syster i samma storlek så jag får ävl dra med henne på stan vid köp av kläder). Skulle de funka?

Rondellen skrev:
Hej! Juletider närmar sig med stormsteg och paniken börjar sakta komma krypandes. Jag har suttit och funderat länge över vad man ska köpa till flickvännen. Vad har ni för tips?

Det ska gärna vara något fint, en tröja känns inte så romantiskt om man säger så. Jag har bara kring 800 som jag kan "slösa" på henne.

Flickor på SH, träd fram och hjälp en liten snorvalp, vad skulle ni vilja ha? Jag vet jag är risig som inte kommer på nått själv, men men..det får jag ta.

MVH// Ola
Jag gav min tjej ett presentkort på en helkroppsmasage förra året! Mycket uppskattat! Vet inte vad man ska fixa i år dock! :va

Mvh/Eas

Gör det personligt. Pejla in henne och ge något som är "hon". Det visar att du är intresserad av henne och känner henne.

Rondellen skrev:

MVH// Ola

Jag är iof sig inte så feminin, men...

Jag tycker du ska bjuda henne efter julen på en riktigt mys-kväll med candle-light soft musik, lite champagne, jordgubbar o ngn mysig maträtt med vin o grejer. Och/eller ett teaterbesök? Eller varför inte hojmässan i januari? Så får du valuta också... :D

Årets julklapp:

Köp "kontakter" eller vad man ska kalla det på Claes Olsson, så att man med fjärr kan stänga av å sätta på lampor etc =) klockren pryl, som man kan få nytta av själv vid intima stunder t ex..

Esquire skrev:
Gör det personligt. Pejla in henne och ge något som är "hon". Det visar att du är intresserad av henne och känner henne.

Hur menar du? Ge ett exempel. Många fina ideér, speciellt den med kontakten :hihi

Rondellen skrev:
Hon är 12....Hon är 18 ni kan vara lugna haha. Jag köpte henne ett halsband och örhängen i födelsedagspresent. Kan inte köpa smycken igen, blir så tråkigt.

Vad skulle ni säga om ni fick en biljett till en konsert som gick mitt på sommaren? Hon är ett väldigt stort fan utav Lars Winnerbäck. Kanske tillsammans med en tröja eller något liknande (hon har en syster i samma storlek så jag får ävl dra med henne på stan vid köp av kläder). Skulle de funka?
Köp hultsfredsbiljetter. 5 dagar konstant supande i leran med en massa punkare och drägg. Mer romantiskt kan det inte bli :tummenupp

Du måste väl veta vad hon tycker om, hennes intressen med mera.
Det där med Lars Winnerbäck var väl kanon bra..är hon ett stort fan av honom så lär hon avguda den julklappen.

Jag letar julklappar till några tjejpolare och jag har valt något som dom verkligen tycker om som jag vet att dom kan tänka sig.

En behandling på något fint badhus eller liknande är att rekomendera! Typ ett pressentkort på 800kr borde räcka till en massage + någon mindre behandling typ ansiktemassage, hudanalys eller sånt. Det är så grymt skönt o gå till ett sådant ställe o bli bortskämd!

Varför känna en sån press att det måste vara fint och kosta 800 kr, i längden är detta inte bra. Kan du inte komma på nå hon behöver, om det kostar 80 kr eller 500 kr, bara hon behöver det.

Min tjej kommer att få ett par nya hörlurar till MP3 spelare a 100kr (för hon behöver nya), sen kommer hon att få ett PC spel Call Of Duty 2 á 400kr (men det är ju till mig egentligen)

Last edited:
Jag skulle bli så glad om jag fick en cd-Skiva...eller fina underkläder...eller precenkort i någon affär...eller en midda med bio på tuman hand(Tex ett fint kort till jul som det står?:-Den dagen.."blabla" ska du va klädd så o den tiden ska du va färdig o så får du se vad som händer!Älskar att få/ge överaskningar när man ska göra saker :) ).

Köp en dildo så slipper du anstränga dig så ofta, vilket gör att du får tid över till hojkörning, du måste inse att det handlar om en Win- Win situation där båda parter ska dra nytta av gåvan :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg