hjälp med info om aprilia rs 250

jenssthlm

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2006
Ort
sthlm
Hoj
1986 Suzuki GSXR 1100
har en del frågor om en aprilia rs250.....har sökt runt på forumet och på nätet men inte riktigt hittat infon som jag vill ha......så kanske nån här kan mer om den hojen...?

hur e den att åka på? chassit? vikt? vad e det för skillnader mellan den och rs 125, e det bara motorn som skiljer sig åt?

berätta gärna eller skicka länkar som kan vara intressanta om ni har det....vor hemskt tacksam för den infon!!!!:pannkyss

nån som e har en som e lite gör det själv...kanske med def motor etc!? hör av dig till mig isf!

har stora planer med en ev sådan hoj till vintern!:D

jensa
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Kolla i roadracing forumet, hojen har nästan uteslutande använts i klassen 250 sport production i norden så de som vet mest om modellen är rr-åkarna.
 

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
Ort
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
jenssthlm skrev:
2363347 har en del frågor om en aprilia rs250.....har sökt runt på forumet och på nätet men inte riktigt hittat infon som jag vill ha......så kanske nån här kan mer om den hojen...?

hur e den att åka på? chassit? vikt? vad e det för skillnader mellan den och rs 125, e det bara motorn som skiljer sig åt?

berätta gärna eller skicka länkar som kan vara intressanta om ni har det....vor hemskt tacksam för den infon!!!!:pannkyss

nån som e har en som e lite gör det själv...kanske med def motor etc!? hör av dig till mig isf!



Dom har en på ava mc 2002 i sthlm åk det o prov kör :tummenupp
//Robin
 

jenssthlm

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2006
Ort
sthlm
Hoj
1986 Suzuki GSXR 1100
Robin Hood skrev:
2363404
jenssthlm skrev:
2363347 har en del frågor om en aprilia rs250.....har sökt runt på forumet och på nätet men inte riktigt hittat infon som jag vill ha......så kanske nån här kan mer om den hojen...?

hur e den att åka på? chassit? vikt? vad e det för skillnader mellan den och rs 125, e det bara motorn som skiljer sig åt?

berätta gärna eller skicka länkar som kan vara intressanta om ni har det....vor hemskt tacksam för den infon!!!!:pannkyss

nån som e har en som e lite gör det själv...kanske med def motor etc!? hör av dig till mig isf!



Dom har en på ava mc 2002 i sthlm åk det o prov kör :tummenupp
//Robin

tack för tipset!! bor ju nära ava oxå!:tummenupp
 

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
Ort
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
jenssthlm skrev:
2363431
Robin Hood skrev:
2363404

tack för tipset!! bor ju nära ava oxå!:tummenupp

kolla på hemsidan tror det finns en bild på den o ring o kolla att den finns kvar.
Det va den då ja va där men priset va 49000 nogot förre ägaren är eller e reggad på SH.
rs 250 dom går som fan :yoparty
//Robin
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top