Hjälp med hojpengar!

guldlock

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2006
Hoj
Aprilia rs
Kanske inte rätta ställe o fråga men undrar om det är nån här som kanske kan fixa sommarjobb till mig kanske lite sent o så men men man kan ju alltid testa. Alla pengar går till hojjen osv och skulle va bra om det är någe hoj ställe så man kan lära sig lite mer om mc men det måste inte vara någe mc ställe så alla jobb skulle vara nice. Jag är 16 år och har jobbat med tunga saker förut så jag orkar tunga jobb osv.

Du kan få komma hem till mig och putta min hoj upp och ner för backen så att inte hjulen rostar fast nu när det är så kasst väder.

10:-/metern

MVH
Bobby

guldlock skrev:
2187183 Kanske inte rätta ställe o fråga men undrar om det är nån här som kanske kan fixa sommarjobb till mig kanske lite sent o så men men man kan ju alltid testa. Alla pengar går till hojjen osv och skulle va bra om det är någe hoj ställe så man kan lära sig lite mer om mc men det måste inte vara någe mc ställe så alla jobb skulle vara nice. Jag är 16 år och har jobbat med tunga saker förut så jag orkar tunga jobb osv.

Vadå, den nya hojen eller ? Sälj RSen så borde du ju få ut lite deg.. ? :)

Akrylamid skrev:
2187471 Jag tar det direkt :D... 1000 spänn för 100m, lätt!

Glömde säga att du måste ha en halv pall med tegelsten på ryggen också för att inte reta grannarna. Det finns en hög häck här som skymmer bågen men om grannarna ser att du bär på tegelstenar så tror dom att du jobbar med något och kommer därför inte bry sig och undra vad i helvete du gör med min båge?!

MVH
Bobby

Panajo skrev:
2187456 Du kan få komma hem till mig och putta min hoj upp och ner för backen så att inte hjulen rostar fast nu när det är så kasst väder.

10:-/metern

MVH
Bobby

Utan tegelstenar gör jag det för 5 :-/metern.

Nalken skrev:
2187581 Utan tegelstenar gör jag det för 5 :-/metern.

Jag får fundera, det tillkommer ju risktillägg och bränsletillägg. Sen vill jag ha en tårta för att jag tar risken. Schwarzwald.

Hah. Kamma dej och skaffa ett jobb precis som alla andra.
Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet...

guldlock skrev:
2187183 Kanske inte rätta ställe o fråga men undrar om det är nån här som kanske kan fixa sommarjobb till mig kanske lite sent o så men men man kan ju alltid testa. Alla pengar går till hojjen osv och skulle va bra om det är någe hoj ställe så man kan lära sig lite mer om mc men det måste inte vara någe mc ställe så alla jobb skulle vara nice. Jag är 16 år och har jobbat med tunga saker förut så jag orkar tunga jobb osv.

Vad kan du då? Det är alltid lättare att hitta jobb om man skriver vad man kan. Sina erfarenheter mm. Nu behöver inte vi folk hos mej men endå.

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back