Hjälp med Hoj val!!!

Jonsson

Tänker på Lövis
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Ingen numera :(
Jag skall investera i en ny Sporthoj. Min krav är att man skall kunna åka 2 på den och fortfarnde sitta bekvämt, Dock ej en touringhoj. Jag har kollat lite på Suzuki RF, och Yamaha Tunderace och även Thundercat men kan ej bestämma mig för villken jag vill ha.
600cc lr 900cc har inte så stor betydelse.

Så nu frågar jag er kära Sporthoj.com anhängare, Vad skall man köpa för modell och varför ?

Tack för era tipps. :notme

:cool: Testa en suzuki gsxr 750 eller större, av senare årsmodell. Har världens mest kräsna tant när det gäller att åka cykel men sadeln på denna modell tycker hon är kanon.

Ska du åka två regelbundet så glöm 600cc, det finns inget vrid. En Tunderace eller RF900 låter väl som bra val, gsxr1100w om du inte bryr dig om att den är något tyngre, zx9 funkar nog också.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Ska du åka två regelbundet så glöm 600cc, det finns inget vrid. En Tunderace eller RF900 låter väl som bra val, gsxr1100w om du inte bryr dig om att den är något tyngre, zx9 funkar nog också.

Tror tycker samma sak fast en VFR eller kanske en tvinn? Har inte hört nått om hur SV1000 är att åka två på men den har ju inte hypersport image. Eller en VTR?
Fast snyggast är juh ZX9 eller Thunderace.

Köp en ZX9:a
Funkar för både bana, bus och långåka med två i sadeln.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti