Hej!
Har en gammal Honda (fyra cylin) cb 900 1983 som behöver lite hjälp med förgasare justering (synkronisering).
Undrar om det finns någon som har lust och erfarenhet att hjälpa mig med det självklart mot pengar.
OBS!! Jag bor i GBG.
Jätte tack sam
Har en gammal Honda (fyra cylin) cb 900 1983 som behöver lite hjälp med förgasare justering (synkronisering).
Undrar om det finns någon som har lust och erfarenhet att hjälpa mig med det självklart mot pengar.
OBS!! Jag bor i GBG.
Jätte tack sam