Hjälp med exup!!

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
JAg har ett litet men ack så störande problem med min exup-ventil på min -02 retta. I och med attjag har satt på ett helsystem i vinter så tog jag bort exupen. Detta ledde till att ett felmeddelande kommer upp så fort jag sätter på tändningen. Den indikerar på att det finns en s.k. open curcuit. Hur blir jag av med detta felmeddelande?? :4skrika

Hur har ni andra som har satt på helsystem gjort?? :va

Hjälp uppskattas...

Stephen! Lugn o sansad. Själva "felmeddelandet" är inte så farligt i sig. Säger bara att EXUP'en ej är ankopplingsbar.

Jag har oxå Error Code 17 på displayen just när man slår på tändningen. Sen när du startar hojen försvinner det ju. Men iaf, för att fixa problem så ska du tydligen ta bort hela sladden... eller nått. Det står i din Service Manual.

Stephen skrev:
JAg har ett litet men ack så störande problem med min exup-ventil på min -02 retta. I och med attjag har satt på ett helsystem i vinter så tog jag bort exupen. Detta ledde till att ett felmeddelande kommer upp så fort jag sätter på tändningen. Den indikerar på att det finns en s.k. open curcuit. Hur blir jag av med detta felmeddelande?? :4skrika

Hur har ni andra som har satt på helsystem gjort?? :va

Hjälp uppskattas...

whocares1.jpg

:rolleyes:

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024