Hjälp med ev köp av NSR -03

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Har hittat en NSR -03:a som jag är riktigt intresserad av :tuttar
KAn nån slänga upp lite fakta o.s.v om den

Vart hittar man trimdelar till den?

"Styling" delar till den?

Tycker ni 18:000:- låter vettigt?

Skriv allt ni vet :D

//TImpa

Edit: HÄr e annonsen http://www.blocket.se/vi/12731611.htm?ca=14_s

Last edited:
hur många hojar ska du ha egentligen. styling ska du inte köpa, de ska du göra själv...

trim räcker med att strypa av, insug och avgasrör. ev köpa ett nytt rör.

du kan ju alltid bygga fighter av den. blir riktigt skön att köra och blir snyggt om du får till det.

Du hänger ju här så mycket så du borde väl veta att allting står i "Das ultimata 125cc tråd"

Hur mycket pengar har du egentligen?

Suck.

Asså är du handikappad eller? Du lägger upp tråd efter tråd. Lär dig leta, sökfunktionen är ju nere för tillfället. Men det du frågade om nu står i stickyn!
Sen kan man söka på SH genom google också.

Står lite fakta om dom..
Den äår riktig fräsch och ja 18k är billigt
Jag har faktisktiskt rätt lite pengar :D, men har inte förlorat på nån hoj jag köpt/sålt än så länge

T4pp3r tack för svaret har tänkt på streetfighter bygge själv, hur var din nsr som SF?

Jag är dålig på att leta :D ber om ursäkt för alla nya trådar..:D
Tyckte att det stog rätt lite fakta i das ultimata tråden, då jag undrar hur väghållning är, hur den är att köra m.m

// Timpa

Det enda negativa jag kan hitta i annonsen är att den är köpt på Eurowheels i Örebro.. dom verkar inte bry sig det minsta om cyklarna dom säljer och jag fick ett väldigt oseriöst intryck av dom. Men det var ju ett tag dom hade sina fingrar på den så det behöver inte vara något negativt :tummenupp

vad är det för fel på den? borde ju va nått.. hittar bara en annan 03a och den ligger på 31.000.. Näsan dubbla priset. Nått är fel?

Den är om målad, alltså troligtvis krockad, och för det priset antagligen amatörmålad med sprey burkar på någon uppfart. det betyder inte nödvändigtvis att det är ett dåligt köp, bara priset är rätt, och det verkar det ju vara, ända raka är att fara och titta på den, gärna provkör, så vet du om det är nått att ha.

Ska åka och kolla iallafall, priset är tokrätt :yoparty

Personligen tycker jag att NSR är sköna att köra, fast lite tröttare, och lite mindre än RS/mito, men det bör vara ett stort lyft över dom dr musei föremålen du har nu iaf.

Haha :D
Mm det lär det va :D
HAr haft nyare tzr (-95) + lite annat skit
Men min rg som skar va fan den som gick bäst

P.S Dt:n var billig därför slog jag till då RG:N var skuren, nu är den såld + ska sälja dt:n och får lön snart, då blire nått nyare :yoparty

Haha :D
Mm det lär det va :D
HAr haft nyare tzr (-95) + lite annat skit
Men min rg som skar va fan den som gick bäst

P.S Dt:n var billig därför slog jag till då RG:N var skuren, nu är den såld + ska sälja dt:n och får lön snart, då blire nått nyare :yoparty

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back