buLLit
Evil......Not!
Hej vet inte om det är rätt forumdel att fråga, men alla ni SM grabbar och tjejer besitter ju enorm kunskap om hojarna i fråga.
Jag ska inhandla en enduro för motionskörning, inga större planer på att bygga om till SM ännu iaf.
Har sneglat på Husaberg 400 alt 501 -98-00, någon som erfarenhet av dessa?
Har även tittat lite på Husqvarna, Yamaha och KTM, men dom ligger betydligt högre i pris!
Sen undrar jag vad som behövs i respektive registrerings möjlighet, LV-, E-, i form av blinkers, lampor osv, samt hur det fungerar att försäkra.
Har även sett Förreg. vad innebär det?
Om bågen är E-reggad får man ju köra till/från träning/tävling, men måste området man tränar på vara inhägnat?
Tacksam för svar. / Återfalls (grus)knutte
Jag ska inhandla en enduro för motionskörning, inga större planer på att bygga om till SM ännu iaf.
Har sneglat på Husaberg 400 alt 501 -98-00, någon som erfarenhet av dessa?
Har även tittat lite på Husqvarna, Yamaha och KTM, men dom ligger betydligt högre i pris!
Sen undrar jag vad som behövs i respektive registrerings möjlighet, LV-, E-, i form av blinkers, lampor osv, samt hur det fungerar att försäkra.
Har även sett Förreg. vad innebär det?
Om bågen är E-reggad får man ju köra till/från träning/tävling, men måste området man tränar på vara inhägnat?
Tacksam för svar. / Återfalls (grus)knutte