hakis
Nu med ny formula
- Gick med
- 19 Oct 2004
- Ort
- Skåneland
- Hoj
- Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Tjabba. Har lite funderingar kring elsystemet på en motard som idag princip endast har funktionen tändning.
Har införskaffat en tändplatta med 5 sladdar. Den gammla var det tre på, troligtvis så är dom två nya till belysning och blinkers osv.
Men hur gör jag med dom nya kablarna, ska jag dra allt paralellt till blinkers, lyse, tuta osv? Eller behöver jag någon sorts styrbox?
NÅGON SOM HAR ETT FINT LITET SCHEMA KANSKE ? Det hade uppskattats!
Tändplattan är av vanlig modell, singnerad KTM.
Tack på förhand / håkis
Har införskaffat en tändplatta med 5 sladdar. Den gammla var det tre på, troligtvis så är dom två nya till belysning och blinkers osv.
Men hur gör jag med dom nya kablarna, ska jag dra allt paralellt till blinkers, lyse, tuta osv? Eller behöver jag någon sorts styrbox?
NÅGON SOM HAR ETT FINT LITET SCHEMA KANSKE ? Det hade uppskattats!
Tändplattan är av vanlig modell, singnerad KTM.
Tack på förhand / håkis