Hjälp med däcksbyte i trakterna av Lule? Nyss!!

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Har ringt runt lite, började dum som man är med Yamahacenter. Snacka om ovilja att hjälpa till :mad:

Nån som har tips på vem jag kontaktar härnäst som kan ta loss ett bakhjul och lägga om däcket? Behöver ha tips innan kl 15 idag då jag måste skicka däcket med FP :3freak

Skit fan.... :4skrika

Jåke skrev:
Har ringt runt lite, började dum som man är med Yamahacenter. Snacka om ovilja att hjälpa till :mad:

Nån som har tips på vem jag kontaktar härnäst som kan ta loss ett bakhjul och lägga om däcket? Behöver ha tips innan kl 15 idag då jag måste skicka däcket med FP :3freak

Skit fan.... :4skrika
Lite sent svar kanske..men däckfirman på Bergnäset, mitt emot Grill/kiosken, tar bara 50:- för att byta crossdäck. Annars vilken däckfirma som helst.

Åk förbi fyrkantens bildemontering annars och ge dom fika bröd, så löser dom de nog åt dej!

Tack för tipsen. Problemet är att det inte handlar om ett löst hjul, utan det krävs lite skruvande och det vill ingen veta av :gnissla

Man kunde ju tycka att en märkesverkstad skulle vara intresserade och kunna ta sig tid att hjälpa nån på semester, inte mer än 30 min jobb, men de "har fullt i två veckor" :fatta!

Har fått tag på Euromaster istället, snackade med Jens & Magnus som lovade hjälpa till om de fick ha hojen stående över dagen. Skickade upp däcket till dem igår och beordrade sambo'n att ta hojen till dem.

Heders :tummenupp

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...