Hjälp med däckbyte

Snävan

Ny medlem
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
Yamaha MT-09 Sport Tracker -15 och Honda CBR600F -98
Hej

Måste byta mitt framdäck nu och har ju läst att medlemmar får använda klubbens däckmaskin, men jag har aldrig gjort det tidigare så jag tänkte höra om det finns någon vänlig själ som kanske kan hjälpa mig med det nån kväll i veckan?

/Mikael

Snävan skrev:
2110618 Hej

Måste byta mitt framdäck nu och har ju läst att medlemmar får använda klubbens däckmaskin, men jag har aldrig gjort det tidigare så jag tänkte höra om det finns någon vänlig själ som kanske kan hjälpa mig med det nån kväll i veckan?

/Mikael

Går säkert att ordna. Tisdag eller torsdag efter kl.19 är det "klubbkvällar" å nästan garanterat folk på klubben. Jag kommer dit imorn tisdag så då går det säkert att lösa :tummenupp

Jag får också passa på att tacka Christer så mycket för hjälpen, hade det inte vart för den hjälpsamma finnen (:tungan) hade jag ju inte kunnat köra dom där 5milen som var så roliga! :Bugar

Hej igen
Behöver hjälp återigen, denna gång med ett bakdäck.
Finns det någon som skulle vilja hjälpa mig med det nån kväll i veckan så vore jag väldigt tacksam. Ska till norge nästa helg så det vore trevligt med ett nytt bakdäck på hojen innan dess.

Har en kompis som skulle ha bytt framdäck också, men han är inte medlem än, kan han lösa medlemskap på klubben? Eftersom umcc.nu är nere så har han inte kunnat betala in än.

Imorn är tisdagskörning men kom på torsdag så kan jag säkert hjälpa till.

Jag hade tänkt å fara dit till kl.19 (hinner inte innan).

*/ ?>
Back