Hjälp med crack till GTA-Vice city

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag är inte så haj på det här med Bin-filer osv men nu har jag iaf bränt ned de två skivor man behöver till GTA-VC till pc som image i nero. Skivorna funkar bra och allt är installerat men givetvis kommer det upp en sån där ruta om att skivan inte sitter i när jag ska börja lira spelet. På skiva två finns en mapp com heter crack och i den finns det en exe-fil men när jag öppnar den så står det att ms32.dll saknas och detta åtgärdas genom att ominstallera står det.
Jag har gjort sådant här förut för länge sedan en minnet sviker :( Ska jag köra med daemon-tools eller nåt sånt för att få detta att funka? Eller isobuster elller nåt sånt?

Dee_cati skrev:
Jag är inte så haj på det här med Bin-filer osv men nu har jag iaf bränt ned de två skivor man behöver till GTA-VC till pc som image i nero. Skivorna funkar bra och allt är installerat men givetvis kommer det upp en sån där ruta om att skivan inte sitter i när jag ska börja lira spelet. På skiva två finns en mapp com heter crack och i den finns det en exe-fil men när jag öppnar den så står det att ms32.dll saknas och detta åtgärdas genom att ominstallera står det.
Jag har gjort sådant här förut för länge sedan en minnet sviker :( Ska jag köra med daemon-tools eller nåt sånt för att få detta att funka? Eller isobuster elller nåt sånt?
Brukar vara så att du ska byta ut denna exe-fil mot den riktiga som du installerat, dvs VC-filen. Om du gjort detta så brukar det ligga en nfo-fil i crackmappen som du kan läsa hur man skall göra, öppna den med notepad.

Om inget funkar kan du gå in på
gamecopyworld.com och ladda ner crack där, finns allt du behöver veta. Lycka till!

som mmm sa så byter du bara ut filen i mappen där du installerade spelet mot filen i crack-mappen...

Om det inte funkar eller om du behöver mer hjälp så finns jag på hubben...

lycka till...

Ja självklart hade jag missat att flyttat cracket frå¨n skivan till mappen och ersätta den vanliga! *suck* trodde det var mer avancerat än så numera :D

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...