Hjälp med blinkers i Stockholmsområdet

På elschemat ser du vilka färger det är på kablarna till dina blinkers eller så skiter du i elschemat och letar rätt på de oanvända kablarna. Ta bort sadeln och leta efter dessa kablar. Två kablar per blinkers. De är antingen avklippta eller så är det en kontakt per blinkers som ligger lös/oanvänd. Där kopplar du in dina bakblinkers. Sen gör du samma sak där fram.
 
På äldre hojar där allt var i metall så var det ofta bara en sladd till blinkers och sen så gick jorden i chassit, de hade ofta rundstift för anslutning. Hur det är på SR400 vet jag dock inte.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top