hjälp med bilstereo

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Någon som vet hur många lågnivåutgångar det finns på en kenwood KDC-4021?

Bifogat

• stereo.jpg
    stereo.jpg
    60.4 KB · Visningar: 47
red_ninja skrev:
bild på baksidan löser problemet, jag gissar på två

Jo jag vet att en sådan bild skulle lösa problemet. Nu kan jag inte frambringa en sådan. Och kunde jag hitta en skulle nog även jag veta hur många lågnivåutgångar det finns :tungan .. men tack ändå

Tack för försöken. Men att chansa hjälper inte. Ingen som har en sådan här eller vet någon bra sida med info om dessa. Ska hjälpa en polare att bygga stereo i hans bil och måste operea isär halva bilen för att få lös stereon och det gör jag inte gärna innan det är dags att bygga. Vill veta så jag vet vad som ska beställas.

Simp skrev:
Tack för försöken. Men att chansa hjälper inte. Ingen som har en sådan här eller vet någon bra sida med info om dessa. Ska hjälpa en polare att bygga stereo i hans bil och måste operea isär halva bilen för att få lös stereon och det gör jag inte gärna innan det är dags att bygga. Vill veta så jag vet vad som ska beställas.

Ja jag kan säga till 99.9% säkerthet att det är endast en lågnivå utgång.

Dee_cati skrev:
4x50w, 2xRCA 1,8volt

Det är möjligt att du har rätt men det låter osannolikt då det är en lågbudget enhet och efterföljaren KDC-W4031 endast har en utgång. Men om så är fallet så är det ju :tummenupp

Vad som kom upp när jag sökte på google, men nu hittar jag det inte igen. Kom inte ihåg vad jag sökte på direkt, men "backes ljud" kom upp iaf.

Twosaint skrev:
Det är möjligt att du har rätt men det låter osannolikt då det är en lågbudget enhet och efterföljaren KDC-W4031 endast har en utgång. Men om så är fallet så är det ju :tummenupp

jepp, verkar märkligt. Men jag tror att 4027 är uppföljaren till just denna.

Dee_cati skrev:
Vad som kom upp när jag sökte på google, men nu hittar jag det inte igen. Kom inte ihåg vad jag sökte på direkt, men "backes ljud" kom upp iaf.

jepp, verkar märkligt. Men jag tror att 4027 är uppföljaren till just denna.

Hmm ja sen finns det en 4024 även den har en lågnivåutgång.

Eftersom jag var så jävla kåt att ha rätt i denna fråga så hittade jag till slut instruktionsboken till dito. :banana

http://www.kenwood-europe.com/languages/EN/support/manuals/KDC-4021~3021~306~2092%20(EN).pdf

Bifogat

• Kdc-4021.JPG
    Kdc-4021.JPG
    123.9 KB · Visningar: 47
Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...