Hjälp med bild på en varvräknare! AKUT!

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Hej alla glada varvvilliga roadräsers!

Finns det någon vänlig själ som kan ta en bild på en varvräknare, gärna när nålen ligger på varvstoppet :) Ska använda bilden till min kommande hemsida. Helst så hög uplösning som möjligt. Sen om det står Kawasaki i varvfönstret så gör det inte saken sämre :tummenupp Maila mig bilden på info@alexlind.com

SNÄLLA HJÄLP!! :Bugar

Last edited:
Det är la bara att knalla ner till AVA med digitalkameran i högsta hugg och fråga om du får provstarta en hoj? :D

oFFkeFF skrev:
Det är la bara att knalla ner till AVA med digitalkameran i högsta hugg och fråga om du får provstarta en hoj? :D

jag skulle vilja se Jannes min då :rofl

oFFkeFF skrev:

Blir bättre med ett vidoeklipp så att man verkligen ser hur nålen står och studsar mot varstoppet samt hör hur motorn baktänder, vill du också ha en bild så ta på flammorna som slår ut ur ljuddämparen. Har ava lite service att tala om så kan de ej neka.

Får väll bli nödlösningen då :D

Abloy skrev:
Blir bättre med ett vidoeklipp så att man verkligen ser hur nålen står och studsar mot varstoppet samt hör hur motorn baktänder, vill du också ha en bild så ta på flammorna som slår ut ur ljuddämparen. Har ava lite service att tala om så kan de ej neka.

Mrlind skrev:
Får väll bli nödlösningen då :D

Fettotjockade* lite med en annan kawaförares varvräknare.

*Photoshoppade

Bifogat

• varvraknare.jpg
    varvraknare.jpg
    110.6 KB · Visningar: 252
Jag har gjort en illustration till dig.
Säg bara var du vill ha nålen så fixar jag det :tungan

Här får du en liten animation på varvräknaren :banana

Last edited:
Mattias skrev:
Fettotjockade* lite med en annan kawaförares varvräknare.

*Photoshoppade

hi hi.. kan väl inte vara mig du menar,, 4 krokiga ventiler och ett trasigt fönster.. prova inte inomhus:)

mvh freddy

Freddy skrev:
hi hi.. kan väl inte vara mig du menar,, 4 krokiga ventiler och ett trasigt fönster.. prova inte inomhus:)

mvh freddy
Ja, jävlar... Jo, det var nog dig jag syftade på. Du måste vara rädd om grejorna! :hihi

*/ ?>
Back