Hjälp med baklykta!

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
Hallo!
Är det någon kunnig med baklyktor och har?
Jag har nämligen gjort om min FZR-600 bakdel till en kawazaki bakdel tror jag. en krach eller race kåpa tror jag att det är. skulle nämligen vilja ha hjälp om vad jag kan ha för lykta där bak. har kollat på flera st. men inte många som passar.
Hjälp sökes!

Robban Nr1 skrev:
Hallo!
Är det någon kunnig med baklyktor och har?
Jag har nämligen gjort om min FZR-600 bakdel till en kawazaki bakdel tror jag. en krach eller race kåpa tror jag att det är. skulle nämligen vilja ha hjälp om vad jag kan ha för lykta där bak. har kollat på flera st. men inte många som passar.
Hjälp sökes!

Det där är en GSX R750-bakdel från 1992-95 sisådär. Ett GSX R-baklyse (dubbla fyrkantiga) eller ett RGV250-baklyse från 1991-1993 skulle också funka.

Jo jo, det sade han jag köpte den av... men jag har sett på en mc film att det är en kille som har samma bakdel på sin raceing hoj. men men... kan ju vara sant. :yoparty
men har du några ideer om lykta?

antingen gör du dig en smäcker diod baklykta, eller så köper du en orginal lykta till Suzuki GSXR 92-95(-98(1100)). Finns även vit baklykta att köpa, vet ej om den är komplett dock. Kommer ej ihåg url dock

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7