Hjälp med bakdel...

henrixo

Mekaniker med gedigna däckkunskaper.
Gick med
26 Nov 2005
Hoj
Triumph SP3 -97, Bandit 1200 -98, GSX820 ES, GSXR 750w -94, GasGas 250EC -97
Snälla finns det någon fyssat enkel lösning för att snygga till baken på min gsxr-750 -94... Den e ju stor som...

Finns ju inga undertails till dom o om det fanns så skulle dom väll inte synas antar jag.

En fråga till, om man höjer hojen i bak, blir den helt okörbar med passagerare då??

Mvh.......

Bifogat

• gixxer.jpg
    gixxer.jpg
    60.9 KB · Visningar: 66
kolla om du inte kan hitta en bakdel från en annan hoj typ en nyare model eller en helt annan hoj kan nog funka med lite plast och spackel=)

Tjena! Jag hade precis samma fundering till min :va så jag beställde en glasfiber bak till en gsxr 01-02 från NGC racing! få se när den kommer :yoparty

Bifogat

• webb-bild5.JPG
    webb-bild5.JPG
    44.7 KB · Visningar: 69
hur väl passar den?

Tjena! Jag hade precis samma fundering till min :va så jag beställde en glasfiber bak till en gsxr 01-02 från NGC racing! få se när den kommer :yoparty

Hur väl kommer den att passa tror du? Va tro du om höjningen i bak då? vad har du årsmodell på din? du har ju den lite roligare svingen....

Hur väl kommer den att passa tror du? Va tro du om höjningen i bak då? vad har du årsmodell på din? du har ju den lite roligare svingen....

Jag tror den kommer passa ganska bra! man får kanske kapa å vinkla upp bakramen lite men i stort så har ju inte Suzuki ändrat så mycket på bakramen sen den första gsxr:en! Jag har kollat på höjning (kortare hundben) men det går inte å höja den så mycket! då kommer kedjan nöta på svingskyddet så de väntar jag med tills nya baken är på plats:yoparty det är en 92;a

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman