VBK
Mas.
Har upptäck ett glapp som jag tror beror på att vid senaste servicen så påpekade YC att dom släppt lite på styrlagret då det enligt dom var för tight.
Inga missljud skrap ellet wobbel bara lite knepiga vibrationer vid frambroms.
Hissade hojen och konstaterade ett glapp
Har inte spänt dessa innan så hur gör jag
det sitter någon typ av låsbleck på hakmuttern och jag är inte säker på om det är en solid hakmutter eller en med en kontramutter
Inga missljud skrap ellet wobbel bara lite knepiga vibrationer vid frambroms.
Hissade hojen och konstaterade ett glapp
Har inte spänt dessa innan så hur gör jag
det sitter någon typ av låsbleck på hakmuttern och jag är inte säker på om det är en solid hakmutter eller en med en kontramutter