Hjälp med att skapa en karta över MC-parkeringar i Malmö

Hellfireclub> Det nya ombyggda mobilia också? :) När var du där sist?

Ja, nya mobilia har en mc-plats på var sida om kundvagnshuset. Tror där är mc plats på varje "parkeringsrad". Vet inte hur det ser ut i parkeringshuset men där borde oxå finnas platser. Alla platser är gratis.

Ingen aning om var nya kundvagnshuset är. Google maps har dessutom gamla foton. Jag sätter bara en punkt rakt i mobilia området, får duga :) Är väl som sagt gratis på alla platser (bil eller MC) oavsett.

Ingen aning om var nya kundvagnshuset är. Google maps har dessutom gamla foton. Jag sätter bara en punkt rakt i mobilia området, får duga :) Är väl som sagt gratis på alla platser (bil eller MC) oavsett.

haha kundvagnshuset mena jag med det lilla plåtskjulet där man tar sina kundvagnar. :hihi

Lade precis till en ny MC-parkeringsplats jag hittade idag vid Bulltofta rekreationsområde.

Fler folk som har MC-parkeringsplatser att bidra med?

Nej tyvärr, lyckades till och med få p-böter igår.. Men i det nya p-huset på triangeln ska där finnas massa mc-parkeringar men vet ej om de är gratis.

MAS
55.589017, 13.001095

En halv "bilruta" att parkera MC i. Kanske 2-4 kan få plats beroende på hur man ställer sig. Vet inte om det kanske var en ruta för MC mitt emot också, eftersom jag slutade leta parkering när jag väl hittat en.

På Ikea har dom MC-parkeringar för den som vill ta hem en ny Billy på hojen, eller bara äta billig korv! :)

Nån som sett nåt lämpligt sätt att parkera hojen vid Emporia?
Annat än att gå in och handla nåt på ICA/Willys och få biljetten betald alltså.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti