Hjälp med att hitta rätt stereo

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Halloj på er!

Detta är ju visserligen inte relaterat till datorer, men kan kanske smyga mellan fingrarna....*snällasnälla*

Jag tänkte köpa mig en ny stereo och tänkte höra här om det är någon som vet om jag kan köpa EN enda enhet innehållande följande:

• CD
  • DVD
  • Förstärkare
  • Radio

Högtalare och baslåda har jag, men skulle så gärna vilja bli av med en massa apparater som jag har hemma...

Finns detta på marknaden :confused:

Inte data.. mao så passar den utmärkt i OffTopic avdelningen.. :)

Iaf då.. det finns såna, det brukar ofta ingå i ngt paket med högtalare och hela klabbet.

Här har du några på NetOnNet: http://www.netonnet.se/section.asp?sid=1002838&did=

De med EN enhet såklart.. :) finns några där på sidan där Reciever och DVD är separerade, men det ville du ju inte ha..

Alltså.. Jag vill inte spela smart på något sätt nu, men är verkligen Hifiklubben rätt ställe att gå till om man är tjej och vill "bli av med en massa apparater"..? Hifiklubben är ju apparatporr på högsta nivå. :hihi

Halogen skrev:
Alltså.. Jag vill inte spela smart på något sätt nu, men är verkligen Hifiklubben rätt ställe att gå till om man är tjej och vill "bli av med en massa apparater"..? Hifiklubben är ju apparatporr på högsta nivå. :hihi

Kan du förtydliga vad du menar med "om man är tjej" :va

:tungan

Åsa skrev:
Kan du förtydliga vad du menar med "om man är tjej" :va

:tungan

Visst kan jag göra det. Tjejer har en tendens att bli lurade av elektronikförsäljare. Hifiklubben är visserligen ett rätt ok ställe, men det är dumt att chansa - deras försäljare är slipade. På Hifiklubben har de dessutom apparater som man inte ens visste att man behövde förräns man kom dit, vilket oftast slutar med att man går därifrån med fler apparater än man hade innan.

Således kan slutsatsen bara bli att det är dumt att gå till Hifiklubben om man är tjej och vill bli av med en massa apparater.

...fast jag skojar ju bara.:tungan

Köp senaste numret av tidningen Hifi&Musik eller läs den på biblioteket. De testar en Philips anläggning för ungefär 2500 och ger den godkänt. Det kan vara ett alternativ.

Halogen skrev:
Visst kan jag göra det. Tjejer har en tendens att bli lurade av elektronikförsäljare. Hifiklubben är visserligen ett rätt ok ställe, men det är dumt att chansa - deras försäljare är slipade. På Hifiklubben har de dessutom apparater som man inte ens visste att man behövde förräns man kom dit, vilket oftast slutar med att man går därifrån med fler apparater än man hade innan.

Således kan slutsatsen bara bli att det är dumt att gå till Hifiklubben om man är tjej och vill bli av med en massa apparater.

...fast jag skojar ju bara.:tungan

Det är lungt, jag fattar vad du menar.
Därför är det helt underbart att SH finns!!! Genom att först höra här vad kompetenta personer rekommenderar, ett besök till Hifi-klubben (som avverkades igår :)) så börjar jag kunna lite mer om "vad jag vill ha" :lol
Fick följande tips av försäljaren när jag berättade vad jag ville ha Demonstäärijo :)
Spar ju extremt mkt plats med bara en enda maskin, mot idag 5 enheter...

Edit: dvs samma rekommendation som jag fick tidigare här :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP