Hjälp med Aprilian

SAE 129 med fetare blandning.
SAE 132 med lite snålare på topp.
Kommer dock välja den fetare blandning då uppe i fart kommer luftintaget trycksätta och ändra blandningen aningen. Vridet var 97.

Trodde väl det skulle vara mer. Men får se när jag kör den hur hästkrafterna känns.

Använde slicks vilket tydligen kan påverka hästkratsantalet. De har för mycket friktion.

Jämfört med tidigare bänkade RSV's med slipon så låg kurvan klart tydligt över efter 6000 varv.

Låter lite det där faktiskt.:va .......min fick nästan 125SAE ungefär med slipon,MAP2......annars helt standard......knepigt. Ingen PCIII eller luftbox eller "kit"filter..Mitt vrid låg på ca 105nm vid 6000.

Du har ingen A/F kurva att visa?

/J

men med en 520-kedja istället för orginal 530 kan du få ut lite fler hastkräftor :tummenupp

Präxis!

Å med en ren kedja utan x eller o-ringar ytterligare ett par hästar.

I övrigt tycker jag penismätningen är tramsig, för ingen bänk visar lika.

Det är deltat, dvs skillnaden före och efter som säger nåt.
Skall det dessutom vara jämförbart bör det göras samma dag i samma bänk.
Nog om det. HUvudsaken AVA-grabbarna har micklat ut mesta möjliga ur denna konstelation.
Det är allt som räknas.
Resten är pappersproduker, fabler och önsketänkande.

Kör hojen i en annan bänk och den har 145 Hp.
Kanske.
Kanske inte.
Men det är akademiskt.
So dont´t worry, be happy.

Kommer dock välja den fetare blandning då uppe i fart kommer luftintaget trycksätta och ändra blandningen aningen.

Eller så borde man göra tvärt om. Mina mätningar på E4 visar (vid upprepade tillfällen) att den går rikast på 2an och 6an, magrare på 3an och 4an.

Använde de portarna i krökarna för mätningen?

2796814 Eller så borde man göra tvärt om. Mina mätningar på E4 visar (vid upprepade tillfällen) att den går rikast på 2an och 6an, magrare på 3an och 4an.

Använde de portarna i krökarna för mätningen?
De använde nog mojäng som fördes in i baken... :lol
sen gick fram till tjocktarmen... men usch.

hahahah !!! suck.. jag är trött ok?!

Men jag hade inte kopplat in kablarna för startknappen ens... :D det var dom sista kvar. De bara hängde där.

Jag har checkat allt... mätt strömmen, kolla säkringar, kollat batteriet osv...

:D

såja, skratta med mig. det är nyttigt!!!

Hmmm :tummenupp

Intel inside Idiot outside?

:D

Back