Hjälp med återtagande av stulna hojar

skulle gärna följt med. vad behövdes? svärd/kniv k-pist basebollträ. nägra biffiga killar så borde de inte vara någe problem.
Skulle passa på att kramas med dom så dom inte kan! sno andras saker i framtiden

Last edited:
Spelar väl igentligen ingen roll vad som e lagligt å olagligt?
Har nån tagit nått som e mitt så ser jag till att ta tillbaka det å helst med en läxa för de som gjorde det att man ska ge fan i mina saker..

Polisen skiter ju fan i det mesta som händer.. Eller gör ingen stor sak av det i alla fall..

Sen vet jag att det oxå är olagligt med återtag medborgargarden å att få nån å fatta å låta bli mina saker men ärligt talat skiter jag i de.. För hade folk aldrig tagit från mig hade jag oxå låtit bli dom ju..

Hoppas verkligen ni fick tillbaka hojarna å att de fick lära sig en läxa..

Om jag skulle ertappa nån med att vara på väg att sno min hoj så skulle jag antagligen inte sluta slå förräns konstaplarna bände bort mig ifrån kroppen.

Sen skulle jag sitta av mitt straff med ett konstant leende på läpparna.
Samma sak gäller om man skulle ertappa en våldtäktsman.
Jag är hemskt ledsen, men personen ifråga har självmant sagt upp sitt existensberättigande enligt mig. Ni får gärna säga att det är olagligt och kanske till och med reglementsvidrigt men jag tar gärna det straffet i så fall.

Återigen: Är man dum, så ska man ha ont.

gört!

Är huvudet dumt får kroppen lida. Rör du en sak och det gör ont varje gång du rör den, slutar du röra den.

Last edited:
Om jag skulle ertappa nån med att vara på väg att sno min hoj så skulle jag antagligen inte sluta slå förräns konstaplarna bände bort mig ifrån kroppen.

Jag är hemskt ledsen, men personen ifråga har självmant sagt upp sitt existensberättigande enligt mig. Ni får gärna säga att det är olagligt och kanske till och med reglementsvidrigt men jag tar gärna det straffet i så fall.

Det är fan helt rätt :yoparty Jag har ett baseballträ i garaget :fatta! :yoparty

Adna-gangster igen...

Hahaha

Är det Adna gangster ute igen?....

Ser fram emot att följa denna tråden..

wonderwizard, skicka lite backgrudsinfo till mig, är du snäll.
Kul att läsa....:D

Å ta dem..... :yoparty :yoparty :tummenupp

Dreggel, fan jag behöver en som dig som vakar över motorcykeln de här dagarna. :D

Dreggel, fan jag behöver en som dig som vakar över motorcykeln de här dagarna. :D

Har inte tid...jag sitter och morrar åt allt som ens närmar sig min egen pärla :D
Bröt vingarna av en förbipasserande fiskmås i förrgår.
Funderar lite på att montera en gammal KSP-58:a i köksfönstret. Käka bly tjuvjävlar! :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti