Hjälp kvinna i nöd

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Behöver få låna/hyra ett släp över helgen..:Bugar

Är det någon som har ett som det får plats 2 hojar på. Eller kanske en skåpbil o bytlåna mot en volvo...

Har lite panik så hör gärna av er.

//Annelie

har ett släp med plats för två hojar. dock avställt men rullar bra ändå. om det kniper.. det är inte snyggt men praktiskt :)

Hej svej!!
Har ett hästsläp som ja brukar köra me när ja ska köra bana, så det här vant vid hojjar:tummenupp Tror dock Swish behöver låna det i helgen för hon ska flytta sin häst, men annars e d bara å säga till!:yoparty

Hej svej!!
Har ett hästsläp som ja brukar köra me när ja ska köra bana, så det här vant vid hojjar:tummenupp Tror dock Swish behöver låna det i helgen för hon ska flytta sin häst, men annars e d bara å säga till!:yoparty

Ja, jag vill ha det på söndag, men är det hemma till söndag eftermiddag/kväll, så kvittar det ju! =)

har ett hästsläp med plats för 2 bågar om det är intresant
det luktar inte häst:D

har ett hästsläp med plats för 2 bågar om det är intresant
det luktar inte häst:D

Det gör faktiskt inte mitt heller! Det är supervälstädat! Tvättas väldigt noga efter varje gång jag använt det då jag är SUPERPEDANT! Dessutom har jag precis gjort den stora vårstädningen som betyder noggran utvändig och invändig skrubbning+högtryckstvätt! Så GLÖM att det luktar häst! Min bil är däremot en annan femma:D

Nej, jag får väl helt enkelt köra rundan 3 ggr i stället om jag inte får tag i en bil.. Vilket gör att det blir 18 mil i stället för 3... Sjukt onödigt..

Kan du inte slänga in lite grejjer i släpet på den tomma sidan? Gjorde jag när jag flytta mina hästar. Fick in allt i ett lass, och jag har inte heller kombi:tummenupp å får jag in mina saker så lär ju du få in dina:D

Kan du inte slänga in lite grejjer i släpet på den tomma sidan? Gjorde jag när jag flytta mina hästar. Fick in allt i ett lass, och jag har inte heller kombi:tummenupp å får jag in mina saker så lär ju du få in dina:D

Det går kanske iofs. Men ALLT måste åka där då, får typ bara in tränset och lite grimmor i bilen.....

Det går kanske iofs. Men ALLT måste åka där då, får typ bara in tränset och lite grimmor i bilen.....

Nädå! Nu ska jag lära dig "polskipackning"! Du vet när man e halvt uppväxt i en polsk familj lär man sig!

Alla saker du kan lägga i ikea-påsar pressar du in i baksätet. Vitaminer å andra vätskor ställer du på golvet i baksätet å för bak framsätet så de inte kan trilla. Sadeln lägger du förslagsvis i framsätet. Då tar den minst stryk och du får ändå inte plats me så mycket annat där. Sen lavar du ikeakassar i baksätet tills du inte får in en enda pinal till där! Täcken och allt sånt har du i transporten för det luktar mest.:yoparty

Nädå! Nu ska jag lära dig "polskipackning"! Du vet när man e halvt uppväxt i en polsk familj lär man sig!

Alla saker du kan lägga i ikea-påsar pressar du in i baksätet. Vitaminer å andra vätskor ställer du på golvet i baksätet å för bak framsätet så de inte kan trilla. Sadeln lägger du förslagsvis i framsätet. Då tar den minst stryk och du får ändå inte plats me så mycket annat där. Sen lavar du ikeakassar i baksätet tills du inte får in en enda pinal till där! Täcken och allt sånt har du i transporten för det luktar mest.:yoparty

Sorry madame, men INGA hästprylar nån annanstans än i bagaget! Möjligtvis sadeln, utan stigbyglar, gjord och schabrak!

hahaha jag viste där var något fel :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...