Hjälp,kunnig snickare.

Du kanske skulle ha vänt på skon, dom där är utformad för att a kraften nedåt, men du kommer ju få en lyftkraft där.

Inte säkert att det ens gör nåt men det vore synd om golvet skulle börja bukta uppåt där regeln ligger.

Ok,vänder den.

Kanske ta 4 skor till och förstärka på mitten med några stumpar regelvirke ut till dom gamla reglarna oxå?

Nästa regel tänkte jag bulta fast i den som redan ligger till väster men då blir det ingen sko längst in men det borde väl funka ändå,kan ju bulta tätt.

Henrik

Ok,vänder den.

Kanske ta 4 skor till och förstärka på mitten med några stumpar regelvirke ut till dom gamla reglarna oxå?

Nästa regel tänkte jag bulta fast i den som redan ligger till väster men då blir det ingen sko längst in men det borde väl funka ändå,kan ju bulta tätt.

Henrik

Det blir betydligt stabilare bara genom att bulta i befintligt jämfört med balksko så du behöver inte köra med mer än 4-5 fästpunkter, kör du vagnsbult framför hederlig träskruv så håller det antagligen för en elefant, om än en liten sådan...

Det blir betydligt stabilare bara genom att bulta i befintligt jämfört med balksko så du behöver inte köra med mer än 4-5 fästpunkter, kör du vagnsbult framför hederlig träskruv så håller det antagligen för en elefant, om än en liten sådan...

Yeeee,fixar den aprilvikten då! :D

Vagnsbult blir det,tackar så länge.

Ser dock ut som jag blir utan trapp innan påsk,ingen lågkonjunktur hos snickarna tydligen.

Mer tid till åka istället.

Henrik

Hantverkare är ett jävla folk helt enkelt. Snickare än sämre än elektriker men längst ner på skalan ligger rörmokarna, det är ett jävla folk :D Kommer aldrig på utsatt tid, skitar ner, luktar illa, tar hutlöst betalt OCH de tar betalt för varenda liten resa och givetvis så glömmer de alltid nåt så de måste åka tillbaka några gånger under en förmiddag.
Målare än nog de bästa hantverkarna, de klagar nästan aldrig, de är hyffsat snabba och oftast så är de så korkade så att de kör sitt eget race och stör inte oss andra :D

Jag hade bara spikat ihop skiten.
Med några 4" i plankan brevid och tiljor ovanpå så bryter du av utliggaren innan den lossnar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman