0scar
Guest
min Honda. Finns sådana för varje hoj-modell? Hur svåra är dom att fixa dit? Nåt jag kan göra själv?
Når ner grymt dåligt på hojen och skulle gråta blod i flera veckor om jag repade den bara för att jag stannade för rödljus och la ner den... den kan väl få vara fin och fri från sådana skador, ett tag iaf.
Har en CBF 600 A (-05, alltså utan kåpor).
vad går såna på?
Når ner grymt dåligt på hojen och skulle gråta blod i flera veckor om jag repade den bara för att jag stannade för rödljus och la ner den... den kan väl få vara fin och fri från sådana skador, ett tag iaf.
Har en CBF 600 A (-05, alltså utan kåpor).
vad går såna på?

