Hjälp, jag har fått idétorka!!

BridgeMill

SSEMSE #10592
Gick med
26 Nov 2005
Ort
Bromölla
Hoj
Aprilia RSV MILLE R -00 Race
Jag monterade en magkåpa på bågen och jag skulle ha någon dekal på den, men har ingen aning om vad. Har varit inne på Honda loggan eller nån text med hornet eller honda eller nått.... Man kanske skulle lackera den i nån cool färg?? Någon som har nån vild idé? Låt fantasin flöda...

Fritt fram att PhotoShopa
 

Bifogat

  • magkåpa.JPG
    magkåpa.JPG
    103.7 KB · Visningar: 92
Last edited:
BÅLGETING (Gul text)

Edit: Bild, vilken jävla photoshop gud man är! SATAN!

Hoppas du gillar dom själv fastnade jag för den röda :D
 
Last edited:
Honda Horny

Med gul text såklart
 
Last edited:
http://www.bombermagazine.com/se/shop/cat/product_details.php?p=17

Två st. behövs. En till varje sida...

Klart, enkelt, snyggt å billigt.

MVH

Johan

Jag monterade en magkåpa på bågen och jag skulle ha någon dekal på den, men har ingen aning om vad. Har varit inne på Honda loggan eller nån text med hornet eller honda eller nått.... Man kanske skulle lackera den i nån cool fälg?? Någon som har nån vild idé? Låt fantasin flöda...

Fritt fram att PhotoShopa
 
honda eller hornet text och flammor med ghost guld eller silver
skulle nog bli snyggt som attans eller svart flake
 
Last edited:
Jag monterade en magkåpa på bågen och jag skulle ha någon dekal på den, men har ingen aning om vad. Har varit inne på Honda loggan eller nån text med hornet eller honda eller nått.... Man kanske skulle lackera den i nån cool fälg?? Någon som har nån vild idé? Låt fantasin flöda...

Fritt fram att PhotoShopa


Varför inte en StoraEnso-logga????? :blah
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top