Hjälp jag behöver ett DJprogram

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Ort
stockholm
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Tja jag har ett problem ... jag behöver ett djprogram som man ska kunna mixa som vanligt med och köra i autoläge typ jukebox?
Nån som har nån ide?
Jag är dj men har aldrig hållt på med data på det sättet :confused:
Jag har en laptop om det gör nån skillnad.
Tacksam för snabba seriösa svar (lite bråttom) ska spela om en vecka vill hinna få allt o funka innan. :gnissla
Mvh Fredrik
 
tjena jobbar oxå som jockey...
problemet är att du måste ha 2 ljudkort i pcn för att kunna lyssna på en låt i hörlurarna och spela en annan låt i högtalarna. när du väl löst det så letar du rätt på ett program som heter, tro det eller ej! "TRAKTOR" det har allt du behöver! enkelt att lära sig men har mycket användbara funktioner...
Lycka till!
 
polisen skrev:
tjena jobbar oxå som jockey...
problemet är att du måste ha 2 ljudkort i pcn för att kunna lyssna på en låt i hörlurarna och spela en annan låt i högtalarna. när du väl löst det så letar du rätt på ett program som heter, tro det eller ej! "TRAKTOR" det har allt du behöver! enkelt att lära sig men har mycket användbara funktioner...
Lycka till!

Finns det inte usb ljudkort till bärbart? :confused:
Jaghar nog lite svårt att få in ett till i datan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top