Hjälp! Jag behöver en hojförare till svensexan...

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
Letar banhoj
Hjälp!

Jag behöver någon som har lust att skjutsa den blivande brudgummen bakpå hoj nu på lördag förmiddag. Tiden är ca 9.45-10.30 och lämplig belöning får man naturligtvis. Alla prylar till killen är fixade, jag behöver bara någon som vill köra honom från centrum till Hönö-färjan. Gärna så att han blir skrämd men jag är inte knusslig...

Någon som kan tänka sig att ställa upp?

/Danne, börjar bli desperat

Har lyckats hugga mig illa i vänsterhanden med en mora kniv men om det läkt nog för att jag skall kunna koppla kör jag honom gärna... kan höra av mig här senare i veckan om ingen annan ställer upp.

Hade väl varit kul om nån av tjejerna här kunde tänka sig att ställa upp :tuttar

Brukar väl kunna skrämma skiten ur vilken kille som helst att åka med en tjej :tungan

Själv har jag drygt 3 veckor kvar till förlossning och har parkerat hojen, annars hade jag kunnat ställa upp.

Aj, låter riktigt läskigt! Jättebussigt, återkom gärna om du kan/inte kan köra. Ja, och krya på dig också förstås...:kryckor

Har lyckats hugga mig illa i vänsterhanden med en mora kniv men om det läkt nog för att jag skall kunna koppla kör jag honom gärna... kan höra av mig här senare i veckan om ingen annan ställer upp.

Hade en tjej kunnat ställa upp hade det naturligtvis varit det bästa. Jag kan fresta med att killen är 08 och därmed dryg. Samt en jädra fegis. Det hade varit grymt kul om en Sporthojstjej från Göteborg satte honom på plats! :yoparty :tuttar

Hade väl varit kul om nån av tjejerna här kunde tänka sig att ställa upp :tuttar

Brukar väl kunna skrämma skiten ur vilken kille som helst att åka med en tjej :tungan

Själv har jag drygt 3 veckor kvar till förlossning och har parkerat hojen, annars hade jag kunnat ställa upp.

Last edited:

Ja jä-lar, det hade varit nåt :D :D

Klart grabben ska få se bröstvårtor under dagen och kvällen. Vilken typ och i vilket sammanhang vet han dock inte om ännu...:tuttar

Någon typ av fotobevis på hans likbleka ansikte kommer naturligtvis att slängas upp här efteråt!

Stackars jävel... :D

Jag är nog tyvärr ute ur leken... hoppas busa gubben löser det för dig om inte nån dam ställer upp... men det är nog för mycket begärt av en dam.

Det är lugnt, Tussilago ställer upp! Tack iaf, alltid skönt att veta att det finns folk med hoj i Göteborg som inte är rädda för att hjälpa till när det behövs. Tack och krya på dig ordentligt nu!

Jag är nog tyvärr ute ur leken... hoppas busa gubben löser det för dig om inte nån dam ställer upp... men det är nog för mycket begärt av en dam.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien