Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
robeen skrev:Det är inhägnat, ingen aning om det går att boka osv. Jag har kört dit några gånger och då har det bara varit en och annan övningskörare ute, men de brukar flytta på sig
Men som No1 sa i tidigare inlägg, det löser sig !![]()
No1 skrev:Om ni går in på Tyskens sioda så ser ni vad jag menar är fejk till 100% då människan sitter fastspänd vid benen samt hänger på en metall stälning!!
Han kunde lika gärna ligga i en bil, sträcka ut benen och nudda marken med fötterna- pinsamt!! :kocko
http://www.inliner-koehler.com/pressematerial/osnabrueck_big.jpg
1993 på barkaby flygfält körde jag en mc med en kille som stog på ett par riktiga slalom skidor i en bit över 250km/h hängandes endast i motorcykelns handtag bak med sina händer utan rep eller andra stälningar mm...![]()
Patrik,
SWT Racing...
Comi skrev:Hade en kille på släp efter hayabusan på lunda för några år sedan. Då hade jag 285km/H på mätaren. (har filmen hemma)
Det var helt ok förutom sidvinden som ville dra omkull oss.
Killen jag drog höll i busans Cutsbåge, den som sitter där orginal. Den sitter högt över bakaxeln och det gjorde att framhjulet lyfte från marken igen (hade just lyckats få ned det) mellan 240 och 260 km/h.
Det är en bra anledning att vartfall sätta på något på hojen som du kan hålla i. Något som sänker dragpunkten ordentligt.
Det var det största problemet när vi körde.
Annars körde killen med standardinlines från stadium.
Dom höll bra.
Du vill inte sätta på något som fixerar dina knän. Det är riktigt farligt.
Vobbel var dessutom inget problem.
Ds killen gillade inte att rulla i höga farter. Efter axxet ville han att jag skulle slå på bromsarna för fullt, det gav extra stabilitet Ds
No1 skrev:Du ser, du har helt klart en skruv mer lös än jag...![]()
Patrik,
SWT Racing...
oFFkeFF skrev:Jag vill minnas att jag satt bakpå, baklänges, tittandes på idioten som hängde där, medan du körde på bakhjulet också![]()
Lurch skrev:Fan, man skulle bli rätt lång i synen om man mötte ett sånt ekipage!
EDIT: Eller ännu värre: Om man blev omkörd av ett!
![]()
No1 skrev:Om ni går in på Tyskens sioda så ser ni vad jag menar är fejk till 100% då människan sitter fastspänd vid benen samt hänger på en metall stälning!!
Han kunde lika gärna ligga i en bil, sträcka ut benen och nudda marken med fötterna- pinsamt!! :kocko
http://www.inliner-koehler.com/pressematerial/osnabrueck_big.jpg
Comi skrev:Hade en kille på släp efter hayabusan på lunda för några år sedan. Då hade jag 285km/H på mätaren. (har filmen hemma)
Det var helt ok förutom sidvinden som ville dra omkull oss.
Killen jag drog höll i busans Cutsbåge, den som sitter där orginal. Den sitter högt över bakaxeln och det gjorde att framhjulet lyfte från marken igen (hade just lyckats få ned det) mellan 240 och 260 km/h.
Det är en bra anledning att vartfall sätta på något på hojen som du kan hålla i. Något som sänker dragpunkten ordentligt.
Det var det största problemet när vi körde.
Annars körde killen med standardinlines från stadium.
Dom höll bra.
Du vill inte sätta på något som fixerar dina knän. Det är riktigt farligt.
Vobbel var dessutom inget problem.
Ds killen gillade inte att rulla i höga farter. Efter axxet ville han att jag skulle slå på bromsarna för fullt, det gav extra stabilitet Ds
flipm0de skrev:jag har åkt pulka i 60-70km\h bakom en bil... fäste rep på dragkroken och sen till pulkan.. riktigt farligt men jävligt kul! tror jag trilla i 40km\h en gång o rulla typ 20 meter![]()
ska se om jag hittar bilder på skitet
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |