Hjälp I Stockholm !!!!

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Tjena Grabbs !!

Hoppas allt e lungt !!

Jag behöver akut hjälp, det är så att jag har hittat ett par 18" fälgar till bilen billigt i Huddinge söder om stockholm.

Jag vet inte om det är långt från er men finns det en vänlig själ som kan hämta dom och betala han och sen skicka ner dom till mig i Halmstad.

Killen som äger dom är en man med utländsk härkomst som jag ej litar på, inget ont om invandrare dock ! Men jag litar mer på en hojbroder :tummenupp

Han vill inte skicka dom till mig utan betalning i förskott, minst halva summan, och det går jag inte med på !

Tack på förhand :Bugar

Filip !!

Tel: 0707948657

fluppen skrev:
Tjena Grabbs !!

Hoppas allt e lungt !!

Jag behöver akut hjälp, det är så att jag har hittat ett par 18" fälgar till bilen billigt i Huddinge söder om stockholm.

Jag vet inte om det är långt från er men finns det en vänlig själ som kan hämta dom och betala han och sen skicka ner dom till mig i Halmstad.

Killen som äger dom är en man med utländsk härkomst som jag ej litar på, inget ont om invandrare dock ! Men jag litar mer på en hojbroder :tummenupp

Han vill inte skicka dom till mig utan betalning i förskott, minst halva summan, och det går jag inte med på !

Tack på förhand :Bugar

Filip !!

Tel: 0707948657

Hur mycket pengar rör det sig om?

Hade jag haft pengarna så hade jag till och med löst transport problemet ner till Halmsta till helgen åt dej.
Hm jag behöver få upp en sovsäck från Halmsta. Glömde min där, så ska du upp så kan du får hämta den.

fluppen skrev:
Tjena Grabbs !!
.....Han vill inte skicka dom till mig utan betalning i förskott, minst halva summan, och det går jag inte med på !
......

Skulle du skicka fälgar till andra sidan av Sverige,utan att vara säker på att mottagaren betalar?
Tycker att hans förslag låter vettigt.

Ralph skrev:
Skulle du skicka fälgar till andra sidan av Sverige,utan att vara säker på att mottagaren betalar?
Tycker att hans förslag låter vettigt.

JA det skulle jag defentivt !! Jag säger åt killen att skicka med Bussgods med efterkrav, vilket innebär att jag får inte ut fälgarna om inte jag pröjsar, men killen fattar inte det och bara upprepar att han inte skickar utan pengar på sitt konto.

Jag provade då med att erbjuda han betalning via blocket betalgaranti, men han upprepade sig och sa att: Jag skickar inte utan pengar på konto.

Jag har förklarat för han fem ggr nu att han inte kan bli lurad om vi gör på dessa sätt men han förstår inte verkar det som. :va Så jag tycker det låter lite mysko därför vill jag ha nån som betalar killen och hämtar fälgarna... :tummenupp

Bifogat

• fälgar.jpg
    fälgar.jpg
    82.5 KB · Visningar: 83
Last edited:
Jag bränner upp till Stockholm med tåget imorn. Vad hade du tänkt dig för upplägg på det hela. Jag kan eventuellt hjälpa dig, men jag har inte möjlighet att ligga ute med massa kulor..

Gixxer-Anders skrev:
Jag bränner upp till Stockholm med tåget imorn. Vad hade du tänkt dig för upplägg på det hela. Jag kan eventuellt hjälpa dig, men jag har inte möjlighet att ligga ute med massa kulor..

Redan tröttnat? :D Du gör det enda rätta! :tummenupp

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...