Hjälp! Hyra "hoj för två", nu på Lördag?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Ja, nu måste jag ju bekänna att världens bästa Hertig™ har sina brister även han, även om dom är väääääldigt få :glömdet

Ursprungsplanen med att åka Honda Shadow :zpy spricker. Skulle behöva hyra en hoj, där två pers sitter hyffsat bra, under Lördagen. Tanken är att hämta på Fre em/kväll, köra 50mil & lämna tillbaka på Lördag em/kväll. Ska man göra det via firma så verkar det bara vara MC Varuhuset man kan vända sig till. Men att betala 2500:- + milavgift & soppa, för att köra Västmanland Runt? Nej tack.

Nån som har en bra hoj för ändamålet att hyra ut, till en normal peng? Den ska absolut inte svinköras eller på något annat sätt missbrukas, vi pratar Västmanland Runt med passagerare, i kortege :lol

Tacksam för hjälp!

Kan faktiskt gå i god för Henrik där och lova att han inte kommer svinköra:tummenupp
Men dock kan jag inte lova nått om att förgasaren inte kommer sota igen:D:tungan

Du vet vart min står om du behöver låna en riktig hoj. O jag skulle kunna bjuda på avgiften, så du nångång får prova på hur det känns!

Last edited:
Ja du kan få hyra stunthästen om du vill. Men då får du nog räkna med att bli stoppad av polisen :näsblod

cbr 929 stock. - tom blinkers.
bakdämpen (öhlinare) har slut på gas men så länge du inte ska skjutsa nån alltför fet brud är den ok. kan hämtas fredag 22.00 och lämnas tebax söndag morgon.
1000 spänn och fulltank när den är tillbaka.
bakbromspedalen är av men man kommer åt den.

riktiga män saknar F-skatt sedel. cash is king.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti