HJälp huvvet sprack!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

r1man

the man
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
r1
Jag var ute å wheeela idag som vanligt, låg väl i en 240km/tim på bakhjulet när plötsligt mitt huvud sprack, ont som fan gjorde de.

KalleNorton skrev:
Så du är ganska knäckt nu?
nä, de e lungt nu.
Var in till akuten och fick sy, 13 stygn. sen var allt bra igen.
Blir nog lite lungt på whelar fronten ett tag bara.

Läkaren sa att jag hade haft en jävla tur, hade huvvet spruckit 3cm till hade jag fått spetälska och klamydia.

Ja ja sa jag till läkaren, sen så skar han av mig förhuden och och gav mig lite cellgifter när jag ändå var där.

r1man skrev:
nä, de e lungt nu.

Läkaren sa att jag hade haft en jävla tur, hade huvvet spruckit 3cm till hade jag fått spetälska och klamydia.

Ja ja sa jag till läkaren, sen så skar han av mig förhuden och och gav mig lite cellgifter när jag ändå var där.
Fan va coolt. :yoparty

Var det före eller efter du köpt polacker ?

Sen föreslår jag att du knatar tillbaka till läkaren och ber att han gör om det,det verkar som det fattas något.

r1man skrev:
nä, de e lungt nu.

Vad gör du här?

nu vart det många frågor på en gång, men jag ska försöka svara på alla.

Vaffö jag är här: jag är här för att om jag är där så blir det sånt jäääävla liv, det var som i tyskland -63 ojojoj.

Jag är ursprungligen ifrån ryssland men flyttade hit under stallin kriget.

Och ja, jag är barack exklusiv

r1man skrev:
nä, de e lungt nu.

haha, detta är humor när den är som bäst! Me like.

Nästan ännu roligare är att folk blir sura på dig :banana

Jävlar, var ute nyss å kolla till hojen, såg till min fasa att nån hade hält lönn sirap över den och satt en bi odling brevid,
försökte förgöves att ta bort den därifrån, men hojen står där den står forfarande och jag har 31 stick runt hela kroppen.

Ringde min husdoktor och han rekomendera mig att äta vaselin :va
jag får väl göra som farbror doktor säger.

:huvet :huvet vilken helvetes dag, först spack huvve och nu det här.

hur som helst är det nån som har nå tips var man kan köpa en rörtång och lucia glitter

Men det var ju en jäkla tur att du inte övervarvade hjulekrarna när det hände för hade de skjutit in i fälgen så hade luften i däcken blivit så varm att den joniserat och reagerat med magnesiumet i fälgbanan och kolet i däcket, här pratar vi MMRS = "Major Meltdown Reaction Syndrom"..... Det leder till permanent solförmörkelse, fast då hade vi nog vetat om det nu.

Föresten, de använde väl inte sutur (sytråd) gjord på ormsena när de sydde ihop ditt huvud va? Om de hade det så vore spetelska och klamydia liksom pungbrock en promenad i parken, iaf med den typen av skada du fick :yoparty

Föresten, rörtång och glitter finns i den lokala 7-elevenbutiken (det ingår sedan nyår i deras bassortiment).

Passapå att köpa med dej Kalaspuffar, strör du ut hela paket bredvid hojen din så kommer bina att tro att det är en konkurerande svärm "lambin" som försöker att knycka deras lönnsirap så då sticker de.

Lycka till.

Ps, använd spännband runt hjälmen i fortsättningen. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu