Hej!
Behöver lite hjälp då jag kan i princip 0 gällande min gsxr.
När jag startade den här om dagen lyste varinings/ oljelampan samt att det blinkade F1 där som temperaturen står. När jag stängde av cykeln och sen startade den lyste inte längre lampan och fI signaleringen var borta. Jag har läst lite på forum och vad jag förstår så betyder F1 att något är fel. Man kan kolla upp vad problemet är genom en dosa som finns i cykeln som man kopplar med en kabel "dealer mode". Tror den sitter under sadeln på K1 år. Efter det man kopplat så sätter man på tändningen o ny siffror o bokstäver kommer upp som visar var problemet sitter.
Ned finns en film..
http://m.youtube.com/watch?v=Vue-QAoiPMw
Någon som har erfarenheter o vill berätta? Vad är skillnaden på ifall fI blinkar eller visas konstant? Finns det några risker med att själv koppla på dealer mode? Varför försvann det när jag stängde av cykeln o sen startade den?
Tacksam för hjälp!
Behöver lite hjälp då jag kan i princip 0 gällande min gsxr.
När jag startade den här om dagen lyste varinings/ oljelampan samt att det blinkade F1 där som temperaturen står. När jag stängde av cykeln och sen startade den lyste inte längre lampan och fI signaleringen var borta. Jag har läst lite på forum och vad jag förstår så betyder F1 att något är fel. Man kan kolla upp vad problemet är genom en dosa som finns i cykeln som man kopplar med en kabel "dealer mode". Tror den sitter under sadeln på K1 år. Efter det man kopplat så sätter man på tändningen o ny siffror o bokstäver kommer upp som visar var problemet sitter.
Ned finns en film..
http://m.youtube.com/watch?v=Vue-QAoiPMw
Någon som har erfarenheter o vill berätta? Vad är skillnaden på ifall fI blinkar eller visas konstant? Finns det några risker med att själv koppla på dealer mode? Varför försvann det när jag stängde av cykeln o sen startade den?
Tacksam för hjälp!