Hjälp Feministiska Initiativ

Jag hörde också på RixFM i morse, och jag måste säga att man blev alldeles varm i kroppen av lycka när man hör såna uttalanden, äntligen ett parti som sätter fingret på dom viktiga punkterna i vårat samhälle. :rolleyes:

En annan viktig punkt som dom borde driva verkligen hårt är kvinnans rätt att bara behöva bära badbyxa i badhusen...

Esquire skrev:
Under rådande omständigheter så kan det vara en smula svårt.

Det blir vad man gör det till! :)

nä nu ska inte jag starta någon debatt om detta... ironi är kul att läsa ibland! :tummenupp

honkiie skrev:
Jag märker att du förstår dig på dubbelironi :tummenupp
--

Ville bara kolla...så du inte var seriös...man vet ju aldrig :banana

Honda forever skrev:
Jag hörde också på RixFM i morse, och jag måste säga att man blev alldeles varm i kroppen av lycka när man hör såna uttalanden, äntligen ett parti som sätter fingret på dom viktiga punkterna i vårat samhälle. :rolleyes:

En annan viktig punkt som dom borde driva verkligen hårt är kvinnans rätt att bara behöva bära badbyxa i badhusen...
---

åtmintone om man har c- eller d-kupa i vanliga fall... :lol

Solan skrev:
I vanliga fall? Du menar att dom ändrar storlek med badbyxor?

...hm...intressant fråga...har ingen aning faktiskt :-)

FI!

Fram med Sovjetpolitiken. Alla lika utan nagon som helst identitet eller personlighet. Bara en hoeg med zombies som vaentar pa mat i langa koer.....

Ursaekta avsaknad av prickar pa aa, ae och oe... Prick rimmar ju pa ett visst ord och det kan uppfattas som trakasserier mot Gudrun mfl fundamentalister. :gnissla

Ovrigt! Raettighet och jaemlikhet aat alla foerstas oavsett..... :yoparty, men behall identitet och sjaelvstaendighet.

Vita, roeda och rosa bandet rules :yoparty :banana

Solan skrev:
Utveckla inte det där. Jag ser att du bor på landet, så du har väl praktiserat det också. ;)

hmm.. nått säger mig att du bor i de stora träsket :hihi

å jag hoppas att min uppfattning om att du vart ironisk stämmer.. annars vill jag nog inte veta vad du har för syn på omvärlden (jag lovar.. de finns mer än skog utanför betongträsket "däruppe") :tungan

Bertborge skrev:
En fråga som jag tror har varit uppe tidigare är att inte namn ska vara köns bindande.

-Har du träffat min nya tjej, Stig-Olof!

-ååå vilken söt liten pojke du har i vangnen vad heter han.
-Ingrid!

Sen skulle det vara ganska kul och se knugen i långklänning på Nobellmiddag.
Annars finns ju alltid mina två favoriter som jag alltid förespråkar. Stig-Britt & Gunn-Anders.

2fast4hjo skrev:
Heimdal, bor på landet

:7peta bor ju i betongträsket däruppe i skövde någonstanns :rolleyes:

Mer ut i skogen än vart jag bor (lyrestad) går inte att komma

för de första.. så e de massa asfalt, tegel, å lite gräs här också :7peta :7peta
för de ANDRA.. så sluta hålla kartorna upponer.. för senast ja kolla ligger lyrestad norr/nordväst från skövde sett (ajuste.. du e ju tjej.. så de va inget) :rofl

Orca69 skrev:
Annars finns ju alltid mina två favoriter som jag alltid förespråkar. Stig-Britt & Gunn-Anders.

än värre.. när dessa människor med "könsneutrala" namn växer upp å raggar å grejar.. så slutar de i sängen.. tänk då om en man ligger med "olle" (som e tjej) å behöver ligga å säga tex "åh olle va schyssta lökar etc blabla) å sen när han pratar med polare å säger "jag spände på "olle" igår".. hur gay e inte det? :va

Allmän (menar allkvinnlig, (eller heter det allkönig när det gäller båda könen?!)) militärplikt.

2fast4hjo skrev:
Behövde du karta för att komma hit :rofl

Ska du säga som är medlem i :tuttar ligan :lol

nej jag behövde inte nån karta.. läs om.. läs rätt

å dedär andra behöver vi inte gå in på

FreddaAbborre skrev:
Allmän (menar allkvinnlig, (eller heter det allkönig när det gäller båda könen?!)) militärplikt.

hermafroditisk värnplikt tror ja de ska vara :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...