destiny_78an
Hatar köer....
Halloj, jag undrar om någon kan hjälpa mig med ett litet problem. Igår på hemväg, höll ca 90-100 km/h, så kände jag inget acc när jag gasade. Tänkte att ja,ja jag kanske inte gasade, hjärnsläpp eller något. Men tyckte den kändes lite konstig ändå... Nåväl, imorse startade den utan problem men så fort man rör gasen så dör den. Jag kom ut en sväng men den vägrar. Rullade hem den på full choke och ettan (min lilla symaskin lät som en ducce...
) Till saken hör att den e en 01 som jag hämtade ut förra året, den är alltså nästan ny (jag är enda ägaren). Den är fullservad, 600 mila för mindre än två månader sen.
Den har bensin och ratten stod på on. Testade att snurra runt den några varv och tom på reserv, men det hjälpte inte. Motorn blev varm innan jag stack iväg. Ibland verkar mindre choke funka bättre än full choke. Vad kan det vara, den startar ju fint så det borde inte vara batteriet, eller?
Tacksam för all hjälp

Den har bensin och ratten stod på on. Testade att snurra runt den några varv och tom på reserv, men det hjälpte inte. Motorn blev varm innan jag stack iväg. Ibland verkar mindre choke funka bättre än full choke. Vad kan det vara, den startar ju fint så det borde inte vara batteriet, eller?

Tacksam för all hjälp