Hjälp bråttom, med luftning av 954:a!!!!

Avarage skrev:
Det slutade med att jag (efter 1,5 timmars luftande) fick blåsa oljan bakvägen med öppet lock i oljebehållaren. Dvs. jag hade olja i den genomskinliga slangen och blåste allt vad jag orkade in oljan genom den öppna nippeln (OBS! Håll koll på oljenivån i behållaren så att den inte rinner över). Detta löste mina problem!



// Niklas

Tips: Ha oljan i en flaska så kan du trycka på flaskan så oljan fyller systemet, så slipper du blåsa som en iller.
 
Skeva bromsskivor!!

Ta bort dom, lägg dom på en glasskiva eller låna en fälg från en annan hoj..

Sitter det gummi eller stålomsunna på den???

Mvh Mathias
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top