copse
Guest
Moderator får gärna ta bort denna tråd, trodde inte det var zatzy.com jag hade hamnat på.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du kör så okontrollerat och på bakhjulet så att du kraschar så tycker jag inte att det är mer än rätt att du ställs till svars för det du gjort.
Stå för det du gör och ta konsekvenserna av det!
Om du kör så okontrollerat och på bakhjulet så att du kraschar så tycker jag inte att det är mer än rätt att du ställs till svars för det du gjort.
Stå för det du gör och ta konsekvenserna av det!
Då åker vi igen då... Var är popconssmilyn?

Moderator får gärna ta bort denna tråd, trodde inte det var zatzy.com jag hade hamnat på.
I en annan tråd så var det ju så att det körde på bakhjulet enligt din kompis som var med, det räknas som vårdslöshet trafik, å nu vill du inte stå till svars när du blir anklagad å ställd inför åklagare.
Kanske skrev otydligt lite otydligt.
För övrigt så sitter här iallafall en försäkringstagare som inte kommer gråta sönder kudden i gnidighet över att du eventuellt får ut på försäkringen fast det är en gråzon. Det finns värre saker att brusa upp över.

åker man å sladdar med bilen på stan är de vårdslöshet å alla 4däcken är i backen så de där med vårdslöshet i trafik omfattar mycket och är ej specifik med den anledningen.

|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |