Jag och 2 chaufförer till gjorde fruktlösa försök i ERF för några år sedan med en TL-R. Jag körde fortare runt Sviestad (med långraka) med min Husaberg motard än med detta broräcke. Hade Plus-Sverker fått tag i en TL-R hade han kört ner hela skiten i tunnan och satt fyr på möget. Jag kan inte påstå mig ha provat så mycket på 2 hjul, men TL-R är tveklöst den sämsta sk sporthoj jag någonsin befläckat mitt arsle med. Nånstans innanför den oformligt fula kostymen sitter en hyfsat trevlig motor som aldrig får komma till sin rätt. Bakre stötdämparen har samma fjäderkonstant som diamant och dämpningen lika känslig och delikat som Göran Persson. Det finns ingen 2-hjulig farkost som berör mig så illa som detta falska stycke skrot, ifall nu någon tvekade på den punkten.
Det känns viktigt för mig att informera alla jag kan för denna sorgliga historia, speciellt en rar skånepåg. Så, kom inte och säg att jag inte varnade dig! Köp hellre en HD, den har ett ärligt uppsåt i alla fall. Den andas skit redan på håll och levererar inget annat. Eller som en bekant uttryckte det: -I mitt nästa liv ska jag trimma HD, för vad man än hittar på så blir det bättre!
Så nu ska jag fortsätta hålla käften så jag inte spräcker ett kärl.
Tack för mig!
Det känns viktigt för mig att informera alla jag kan för denna sorgliga historia, speciellt en rar skånepåg. Så, kom inte och säg att jag inte varnade dig! Köp hellre en HD, den har ett ärligt uppsåt i alla fall. Den andas skit redan på håll och levererar inget annat. Eller som en bekant uttryckte det: -I mitt nästa liv ska jag trimma HD, för vad man än hittar på så blir det bättre!
Så nu ska jag fortsätta hålla käften så jag inte spräcker ett kärl.
Tack för mig!