Hjälp av advokat vid personskador?

• Thread starter Thread starter Snowman89
  • Start date Start date
Jo, precis så.

Så rent försäkringsmässigt vinner man tyvärr en hel del på att va lite gnällig, grinig och skrika AJ! så högt man kan.
Svar: NEJ! Det genomskådar man direkt. Däremot gäller det att vara tydlig med sin funktionsnedsättning, att inte bedöma själv om ett problem, måhända litet, är relevant eller ej, ta upp det iallafall. Att försöka få doktorn att tycka synd om en har oftast motsatt effekt.:7peta
Trust me on this one...

Svar: NEJ! Det genomskådar man direkt. Däremot gäller det att vara tydlig med sin funktionsnedsättning, att inte bedöma själv om ett problem, måhända litet, är relevant eller ej, ta upp det iallafall. Att försöka få doktorn att tycka synd om en har oftast motsatt effekt.:7peta
Trust me on this one...

Klumpigt uttryckt..

Syftade mer på hur jag själv t.ex är dålig på det. När jag är på akuten med punkterat lunga och misstänkt bruten ryggrad så är jag fokuserad på att överleva och´/eller inte bli invalid. Om det gör lite ont i handen eller benet då tänker jag inte ens på. Några veckor senare, när man börjar komma i fas med de farliga skadorna så blir de andra mer påtagliga, och helt plötligt är det mkt svårare att visa på korrelationen till olyckan för den helt nypåkomna smärtan i knät eller handen etc.

Mao.. Känns efter direkt! (Det känns ju bara så larvigt att gnälla om småsaker när man spenderat en dag på spineboard liksom, då är man bara glad att man lever)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka