hjälp att välja skinnställ

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ninja zx6r
har tänkt skaffa mig ett nytt skinnställ nu eftersom mitt föra håller på att rasa samman och har nu problem att välja vilket skinnställ jag ska beställa !
funderar mellan dom här två !

Agon Moto GP 1 Svart/Vit/Silver
Hel racingoverall av absolut bästa, europeiska kvalitet. Puckel i nacken. Kevlarstretch i ärmar och gren/ben samt skinnstretch i rygg/sida och över knäna för maximal rörelsefrihet. Avtagbara knäpuckar och CE-godkända skydd för axlar, arbågar/underarmar och knän. Ett toppställ för dig som har bråttom!
Artnr: 11-7326 Märke: AGON
7 398,00 kr

Agon Molnya Silver/Svart/Vit
Tvådelat skinnställ av högsta europeiska kvalitet för sporttouring. Kevlarstretch i ärmar och gren/ben och skinnstretch vid ryggslutet och över knäna för bästa rörelsefrihet. Avtagbara knäpuckar. CE-godkända skydd för axlar, armbågar och knän.
Artnr: 11-7366 Märke: AGON
5 898,00 kr

puckel på ryggen är de bra att ha ? eller e de mest ivägen ?
Är de värt 1500kr extra ?
tacksam för hjälp!

Bifogat

• 11-7326ställ.jpg
    11-7326ställ.jpg
    32.5 KB · Visningar: 113
  • 11-7366ställ.jpg
    11-7366ställ.jpg
    31.9 KB · Visningar: 119
micke85 skrev:
2176136 har tänkt skaffa mig ett nytt skinnställ nu eftersom mitt föra håller på att rasa samman och har nu problem att välja vilket skinnställ jag ska beställa !

Hel racingoverall av absolut bästa, europeiska kvalitet. Puckel i nacken. Kevlarstretch i ärmar och gren/ben samt skinnstretch i rygg/sida och över knäna för maximal rörelsefrihet. Avtagbara knäpuckar och CE-godkända skydd för axlar, arbågar/underarmar och knän. Ett toppställ för dig som har bråttom!
7 398,00 kr

Tvådelat skinnställ av högsta europeiska kvalitet för sporttouring. Kevlarstretch i ärmar och gren/ben och skinnstretch vid ryggslutet och över knäna för bästa rörelsefrihet. Avtagbara knäpuckar. CE-godkända skydd för axlar, armbågar och knän.
5 898,00 kr

tacksam för hjälp!

Välj helstället, kör du sporthoj ska du klä dig därefter. Puckel är smaksak, men minskar turbulensen i höga farter. Helställ är säkrare om du en dag glider längs asfalten.

Ett rosa med fransar eller päls ska du ha... Inget förgyller vardagen som att se nån komma glidande i nått sånt ;)

Ruskigt snyggt! Vart finns touringbutiken på "riktigt" så att säga, så man kan prova dem?
Jag skulle ta helstället direkt, det andra var inte ens hälften så snyggt. Bättre med helställ också, en dragkedja mindre som går sönder bland annat.

Dee_cati skrev:
2176460 Ruskigt snyggt! Vart finns touringbutiken på "riktigt" så att säga, så man kan prova dem?
Jag skulle ta helstället direkt, det andra var inte ens hälften så snyggt. Bättre med helställ också, en dragkedja mindre som går sönder bland annat.

Gå in på deras hemsida www.touring.se/touring/Servlet och kolla men om jag inte minns fel så ligger det vid Falun ungefär. finns nog på deras hemsida.
Undrade oxå om det var nån som haft stället och om det var bra.. menverkar inte va det

X-up skrev:
2176419 Välj helstället, kör du sporthoj ska du klä dig därefter. Puckel är smaksak, men minskar turbulensen i höga farter. Helställ är säkrare om du en dag glider längs asfalten.
Måste man klä sig efter att man kör sporthoj :va VA bland det dummaste jag hört man får klä sig exakt hur man vill. Det är upp till sig själv.

Skrikpeppe skrev:
2176512 Måste man klä sig efter att man kör sporthoj :va VA bland det dummaste jag hört man får klä sig exakt hur man vill. Det är upp till sig själv.

Klart man får klä sig som man vill, uttryckte endast min egen personliga åsikt.
Förlåt, ska inte upprepas igen. :näsblod

Kollat på PSI ? Finns annons här på sh.
Måttsytt...
Jag är ruskigt nöjd med mitt iaf ;)

SENSEI skrev:
2176745 Kollat på PSI ? Finns annons här på sh.
Måttsytt...
Jag är ruskigt nöjd med mitt iaf ;)
Har också beställt ett PSi men inte fått det.Verkar vara bra grejor iallafall.Har väntat snart 10v :huvet

jag kan fixa beriks helställ "3214" till dig till mkt bra pris bara pmá //M

dock endast det grå/svart/vita , grymmt snyggt samt kanon kvalle på det och puckel, flong nytt nartuligtvis med alla garantier i storlek 48 52 54 56

Bifogat

• 68-32142-50.jpg
    68-32142-50.jpg
    13.8 KB · Visningar: 281
Last edited:
mojjsan skrev:
2176771 jag kan fixa beriks helställ "3214" till dig till mkt bra pris bara pmá //M

dock endast det grå/vita , grymmt snyggt samt kanon kvalle på det och puckel

hur bra pris?
har nyss beställt ett från deutschland nämligen..

micke85 skrev:
2176136 har tänkt skaffa mig ett nytt skinnställ nu eftersom mitt föra håller på att rasa samman och har nu problem att välja vilket skinnställ jag ska beställa !

7 398,00 kr

5 898,00 kr

tacksam för hjälp!

Jag hade lätt betalat det lilla extra och köpt helstället.

gluffis skrev:
2176424 Ett rosa med fransar eller päls ska du ha... Inget förgyller vardagen som att se nån komma glidande i nått sånt ;)

jo jag förstår de men min sexuela läggning tillåter inte de ! :)

oki de låter som dom flest tycker att hellstället är bättre ! så de får nog bli ett sånt ! :tummenupp

SENSEI skrev:
2176894 Mitt tog 6 veckor sen fick jag det...
Japp går väl åt mycket kor till mitt då.. :tungan
Har blivit lovad det i slutet på nästa vecka.Det är långt mellan husen här i dalarna vet du..

Kuben skrev:
2176917 Japp går väl åt mycket kor till mitt då.. :tungan
Har blivit lovad det i slutet på nästa vecka.Det är långt mellan husen här i dalarna vet du..
Jag gillar iaf mitt. Så förhoppningsvis så var det värt att vänta på
Vilket beställde du?

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back