har tänkt skaffa mig ett nytt skinnställ nu eftersom mitt föra håller på att rasa samman och har nu problem att välja vilket skinnställ jag ska beställa !
funderar mellan dom här två !
Agon Moto GP 1 Svart/Vit/Silver
Hel racingoverall av absolut bästa, europeiska kvalitet. Puckel i nacken. Kevlarstretch i ärmar och gren/ben samt skinnstretch i rygg/sida och över knäna för maximal rörelsefrihet. Avtagbara knäpuckar och CE-godkända skydd för axlar, arbågar/underarmar och knän. Ett toppställ för dig som har bråttom!
Artnr: 11-7326 Märke: AGON
7 398,00 kr
Agon Molnya Silver/Svart/Vit
Tvådelat skinnställ av högsta europeiska kvalitet för sporttouring. Kevlarstretch i ärmar och gren/ben och skinnstretch vid ryggslutet och över knäna för bästa rörelsefrihet. Avtagbara knäpuckar. CE-godkända skydd för axlar, armbågar och knän.
Artnr: 11-7366 Märke: AGON
5 898,00 kr
puckel på ryggen är de bra att ha ? eller e de mest ivägen ?
Är de värt 1500kr extra ?
tacksam för hjälp!
funderar mellan dom här två !
Agon Moto GP 1 Svart/Vit/Silver
Hel racingoverall av absolut bästa, europeiska kvalitet. Puckel i nacken. Kevlarstretch i ärmar och gren/ben samt skinnstretch i rygg/sida och över knäna för maximal rörelsefrihet. Avtagbara knäpuckar och CE-godkända skydd för axlar, arbågar/underarmar och knän. Ett toppställ för dig som har bråttom!
Artnr: 11-7326 Märke: AGON
7 398,00 kr
Agon Molnya Silver/Svart/Vit
Tvådelat skinnställ av högsta europeiska kvalitet för sporttouring. Kevlarstretch i ärmar och gren/ben och skinnstretch vid ryggslutet och över knäna för bästa rörelsefrihet. Avtagbara knäpuckar. CE-godkända skydd för axlar, armbågar och knän.
Artnr: 11-7366 Märke: AGON
5 898,00 kr
puckel på ryggen är de bra att ha ? eller e de mest ivägen ?
Är de värt 1500kr extra ?
tacksam för hjälp!
VA bland det dummaste jag hört man får klä sig exakt hur man vill. Det är upp till sig själv.