Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Detta sato är inte illa och köps för bästa pris direkt av: http://www.kyleusa.com/![]()
Kolla Racefit's hemsida, de har ett som heter Slash tror jag. Det är nog ett sådant du efterlyser.
Hehe, det lär ju låta vansinnigt högt. Står t.o.m. "Extremly Loud" på hemsidanÅker du fast i kontroll med ett Slash på hojen så lär det nog bli en flygande besiktning men va fan, coolare avgasrör får man leta efter. Growler i kolfiber är också ett riktigt coolt slip-on. Jag hade nog satsat på ett sånt om det vore aktuellt, iaf lite mindre chans att snuten slår ihjäl en när de stannar dig
![]()
Bland dem snyggare enligt min åsikt, så har du racefit (3000 kr) på google.
Ett riktigt snyggt blås med bra kvalitet.
Glöm inte att köpa Kat ersättare (900 kr) på ebay samtidigt för att få full effekt
Bland dem snyggare enligt min åsikt, så har du racefit (3000 kr) på google.
Ett riktigt snyggt blås med bra kvalitet.
Glöm inte att köpa Kat ersättare (900 kr) på ebay samtidigt för att få full effekt
Länka gärna till en kat-ersättare på en 04-05 zx10r på ebay.
Nån som är sugen att köpa loss mitt Acra ovalkolfiber slipon till zx10r -04/05, det blir över nu när jag bygger om till RRhoj med lysen för gatan, sätter dit ett slagtåligare Scorpion alu istället. Orginalkartongen osv finns kvar att skicka det i. 3000:- + frakt, då är det nyvaxat & ej kullåkt.
Tror inte det finns en Kat ersättare till zx10r -40/05, däremot har jag hittat flera till -06.
Skicka pm eller mejl för bilder mm vid intresse
Sorry tog nåra dar innan tid fanns till att svara. Är nån intresserad så hör av er, annons kommer att läggas ut inom korthar du bild.:??/goba
Jäkla pillande å få dit dom vita blinkarna... röret var helt ok.. lät jävligt gott...
snyggt![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden