Hjälp att hitta en ny hoj för max 60k

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Jag o frugan har fått klart med f-bolaget att införskaffa en ny hoj eftersom vår R1a blev stulen och inte kommit tillbaka ännu!
Gränsen är max 60k, den kan gärna kosta mindre än 60k.

Förslag på bra objekt vore tacksamt. Vi är öppna för Motard eller Sporthoj, bara priset är über-bra så blir det blixtaffär.
Så har du nåt som är till salu eller vet om en annons som är klockren så postar du länken här!

Tack tack på förhand :)

/Nitrous

fan va trist... :(

när var detta ?
och vart ?
modell, färg mm
reg nr. ?

så kan man ju alltid hålla ögonen öppna..

vet att du ville ha annonser & tips, men jag låna (spammar) din tråd lite.

Nitrous skrev:
Jag o frugan har fått klart med f-bolaget att införskaffa en ny hoj eftersom vår R1a blev stulen och inte kommit tillbaka ännu!
Gränsen är max 60k, den kan gärna kosta mindre än 60k.

Förslag på bra objekt vore tacksamt. Vi är öppna för Motard eller Sporthoj, bara priset är über-bra så blir det blixtaffär.
Så har du nåt som är till salu eller vet om en annons som är klockren så postar du länken här!

Tack tack på förhand :)

/Nitrous
Har en prisvärd ZX9R-00 för 57000kr :)
Kolla under säljes för mer info..Mvh

Lartes skrev:

Är riktigt färsk på Motard så motivera gärna priset. Känns inte helt 100% med nästan 50 lax för en 99a. Men som sagt, jag är inte kunnig på motard så berätta gärna.

Kanske ska förtydliga att vi vill göra ett klipp, inte köpa en hoj till normalt marknadspris för så bråttom har vi inte. Vi har en fungerande R1a men behöver en ytterligare hoj och då gärna när rätt tillfälle uppenbaras.

Köp en likadan, nu vet jag inte årsmodellen men uppåt en 01 bör du väl kunna lura åt dig iaf.

Att motarder kan vara väldigt dyra begagnade beror ju på att priserna dyker som fan på dyrförsäkrade sporthojar.

Last edited:
Silwer skrev:
Köp en likadan, nu vet jag inte årsmodellen men uppåt en 01 bör du väl kunna lura åt dig iaf.

Jo, vi hade en 00a som blev stulen.
En något kraschad R1a funkar oxå för den kommer nog mest köras på bana ändå så plasten kan vara ful eller så kan det saknas plast helt och hållet, bara tanken finns.
Har en uppsättning taskiga kåpor som iallafall kan skruvas fast och går att använda efter en olycka jag var med om för ett år sen.

/Nitrous

Uppppp.. nån har väl nåt objekt som står o dammar för ett skitbra pris.
Eller nån som kanske blivit av med lappen, nån som måste lösa Sveriges Nationalskuld och därför är i panik av pengar, ingen semester i år, för lite fritid, måste måla om huset... vad som helst...jag skiter i vilket bara du har en hoj som passar mig och vår plånbok.

/Nitrous

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...