Hjälp ang. Motardval?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Funderar på att införskaffa en motard att flytta röven på..

Tyvärr så finns det inte alls många att välja på här.

Det finns Superduke, Duke II, alla Husaberg och Yamaha x660?? vad den nu heter.

Jag har aldrig kört någon av dessa och att provköra är inte lätt ordnat här. jag kommer att använda den som både lek men mest till och från jobbet varianten..

Det jag undrar över mest är tillförlitligheten!? Har varken vilja eller möjlighet att skruva utan vill att den bara skall tuffa på..

Är det någon som har svenska ca:priser på ovanståendr hojjar så vore jag tacksam.

Du glömde KTM´s 660 och 625...

Kolla blocket.se så får du ett hum om beg.priset.

Jag köpte min Duke II -03 förra veckan för 47k inkl. Mikuni och helsystem. 493 mil. :tummenupp

Mecka lite kommer du aldrig undan......

Rasorblade skrev:

Jag köpte min Duke II -03 förra veckan för 47k inkl. Mikuni och helsystem. 493 mil. :tummenupp

Tror du nån som bor i Mexico City annonserar på Blocket ? :7peta :rolleyes: :)
Eller att nån som annonserat på Blocket skeppar dit hojen för provkörning ? :brinnerup

.

Rasorblade skrev:

Ehrm? Va?

660 och 625 finns inte här.. Inte LC4 heller då jag hade valt en sådan om jag fick kunde.. Har en sådan i fosterlandet.. Priserna jag vill veta är nypriserna..

Biturbo skrev:
Funderar på att införskaffa en motard att flytta röven på..

Tyvärr så finns det inte alls många att välja på här.

Det finns Superduke, Duke II, alla Husaberg och Yamaha x660?? vad den nu heter.

Jag har aldrig kört någon av dessa och att provköra är inte lätt ordnat här. jag kommer att använda den som både lek men mest till och från jobbet varianten..

Det jag undrar över mest är tillförlitligheten!? Har varken vilja eller möjlighet att skruva utan vill att den bara skall tuffa på..

Är det någon som har svenska ca:priser på ovanståendr hojjar så vore jag tacksam.

http://www.lellesmc.se har även priser på Yamaha
http://www.ktm.lellesmc.se/ktm_pris.php <--prislista

Skulle nog satsa på en Yamaha XT660R alt XT660X om du vill att den ska gå långt eller en gammal hederlig XR600 alt XR650!

mest tillförlitligt o minst service fast därmed mindre rolig..(går dock ha roligt på alla 3 :tummenupp
följande ordning.
xtx660 yaman.
duken.
sist husan självklart.

Spider skrev:
Tror du nån som bor i Mexico City annonserar på Blocket ? :7peta :rolleyes: :)
Eller att nån som annonserat på Blocket skeppar dit hojen för provkörning ? :brinnerup

.

Nä, men jag trodde han ville veta beg. priser... Det stod inget om att det var nypris han ville ha! :7peta

www.superbike.se har priser på KTM

Back