scaryracing
www.scaryracing.com
hallo
ny på att byta drivpaket på ducce enkelswing, har beställt ett drivpaket hos ******** med adapter, hur fan får ja på detta o så länge hur spänner ja kedjan
jag e nog trög men ja fattar serromvh hör av er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag e nog trög men ja fattar serrotrracing skrev:![]()
hallo
ny på att byta drivpaket på ducce enkelswing, har beställt ett drivpaket hos ******** med adapter, hur fan får ja på detta o så länge hur spänner ja kedjanjag e nog trög men ja fattar serro
mvh hör av er
RedTop skrev:

Jussi skrev:Du lossar på dom två "clamp" muttrar som klämmer ihop baknavet.
Sen finns det ett smatl kugghjul typ mellan hjulet och baksvingen, det borde ha kommit ett verktyg med hojen för att skruva på detta, och om man skruvar åt ena hållet slaknar kedjan och åt andra hållet spänns den.
Drevet går väl lös bara man lossar på den stora muttern på drevsidan och drar ut drevpaketet med handen.
Sen antar jag att ditt nya nav skall återanvända gummibitarna i gamla drevet och skall skruvas dit på samma sätt som du tog lös gamla![]()
trracing skrev:Tack för svaret jussi, det jag beställde var ngn sorts av adapter så att man ej skulle behöva ha så stora omkostnader för drevbyten(ej orginal drev utan bättre racing drev) hur vet man om man har det redan?

|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |