Är det för att du har en osedvanligt liten kuk som du skriver som du gör?
Risk för banning

En del gillar 600


Men de flesta kuklängder brukar ändå räcka till och bli över för vissa ändamål..
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det för att du har en osedvanligt liten kuk som du skriver som du gör?
Sporthoj är WT, tribals, pittbull och silikonbrud.![]()
Men vänta nu... Du har frågat om allt från hur man får upp hojen på depåstödet till... ja, du har frågat om det mesta. Nu är du plötsligt talesman för majoriteten av Sveriges hojåkare och hävdar att det är 1000 cc eller inget som gäller?
Jag för egen del har noterat en markant ökning av "tjejhojar", dvs SV650, ER6n och sånt. Det skumma är att de flesta verkar rätt nöjda med sina fjompmoppar. Är det måhända för att de inte har någon kroppslig brist att kompensera för?
Ni verkar gilla snacket om kön och kroppsliga brister här. Jag antar att en fin bil, vältränad kropp, fint hus, bra jobb mm då också är kompensationer för bristande storlek i underbyxorna.Tyckte detta forumet var super i början men som sagt, allt har en baksida. Tycker den verkar visas allt mer nu.
Förvisso, men chopper är träskor, skägg, Oakleyglasögon och övervikt.
Har du Harley Davidsons plånbok förresten? T-tröja? Sydstatsflagga* över skinnsoffan i vardagsrummet?
*= med örn
Som vanligt så är det svårt att säga/skriva något utan att någon tar illa vid sig. Många verkar ofta vilja ta strid, som ett sätt att fördriva den bitvis tråkiga arbetsdagen. Om vi kan lämna diskussionen kring storleken på våra Charles Dickens så tror jag att det är lättare att ta ett ganska oseriöst ämne, mer seriöst... Om det ens behövs.
Personligen tycker jag att 1000cc är roligare än 600cc. Bara det faktum att vi alla kör hoj innebär att vi mest troligen gillar fart, och att det är mer av den varan i en 1000cc kan väll ingen säga emot, i synnerhet acceleration. Men ärligt talat, vem bryr sig om vad andra kör.
Risk för banning![]()
Skiljer 10kg mellan R1 och R6 173 vs 162. Det är en halv tank viktskillnad!! När jag syftar på kubikantal menar jag sporthojar. Då många går från 600 till större, dock har jag aldrig varit med om att någon gjort tvärt om. Samma gäller roadracing. Själv kör du en 900cc, varför inte byta ner sig till mindre kubik om det nu är så roligt.
Som alla köp brukar det handla om kompromisser då de flesta av oss inte har råd att åtsidosätta det ekonomiska aspekterna i köpet till 100%. Då kan jag tänka mig att val som mindre kubik lockar.
När du skriver att du aldrig har varit med om någon gjort tvärt om så undrar jag lite vilka referensramar du har? Jag har bytt ner mig i kubik tre gånger och alla gånger har hojen varit betydliget snabbare än föregående större hoj.Då många går från 600 till större, dock har jag aldrig varit med om att någon gjort tvärt om. Samma gäller roadracing. Själv kör du en 900cc, varför inte byta ner sig till mindre kubik om det nu är så roligt.
Då många går från 600 till större, dock har jag aldrig varit med om att någon gjort tvärt om. Samma gäller roadracing. Själv kör du en 900cc, varför inte byta ner sig till mindre kubik om det nu är så roligt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |